23 juni 2017, 08:44:49 am

Auteur Topic: nog eentje  (gelezen 468 keer)

Dragonfly

• Kom net kijken :-)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
nog eentje
« Gepost op: 10 december 2016, 13:06:32 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hoi allemaal
Ik lees zo vaak op deze site dat ik het wel netjes vind om me voor te stellen. Wat is vruchtbaarheid toch een rot onderwerp als het niet zo makkelijk gaat....
Ik heb ruim 4 jaar geleden een succesvol ivf traject gehad. Zoonlief rente nu door de kamer. Hieraan voorafgegaan is een periode van bijna 15 jaar waarin ik dacht dat ik nooit moeder mocht worden. Het feit dat ik het mee mag maken ben ik nog steeds elke seconde dankbaar voor.
Wat bij mij ook een rol speelt is dat ik helemaal geen contact heb met familie. Over het algemeen doet dat geen zeer meer maar soms zoals nu met kerst voelt het eenzaam.
Waarom meld ik me aan?  Omdat we nu weer in het traject zitten van ivf en specifiek cryo tp. Ik gun mijn zoontje zo hard dat hij wel familie heeft  :'(
Met de 1e ivf werd ik zwanger maar het voelde niet goed en was ook niet goed. Het hartje heeft geklopt maar stopte met 10 weken. Daarna 3 cryo tp en nog 5 in de vriezer. Net een negatieve test gehad dus weer mislukt. Ik ben 41 dus ik heb er ook niet meer zo veel vertrouwen in. Time will tell.
Liefs voor alle mama's, met én zonder kinderen!