19 januari 2018, 22:08:46 pm

Auteur Topic: pgd  (gelezen 3278 keer)

marielle1980

• Lekker op weg
  • Ik wens iedereen veel succes met de behandelingen
    • Bekijk profiel
pgd
« Gepost op: 22 juni 2015, 14:40:06 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hallo allemaal, zijn er ook mensen die een pgd behandeling hebben gedaan of gaan krijgen.
Ik ben hier heel erg benieuwd naar, omdat ik zelf dat traject ook in ga
6 x iui, 3 miskramen. hopelijk is het ons nog wel gegunt om een klein wondertje in onze armen te mogen krijgen. We zijn nu bezig met onze 4e behandeling van ivf

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
Re: pgd
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2015, 12:56:58 pm »
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

marielle1980

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2015, 21:46:31 pm »
6 x iui, 3 miskramen. hopelijk is het ons nog wel gegunt om een klein wondertje in onze armen te mogen krijgen. We zijn nu bezig met onze 4e behandeling van ivf

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2015, 12:40:19 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Bijzonder, maar fijn dat het bestaat en kan. Ik kende deze vorm nog niet. Was heel goed voor een vriendin van mij geweest. Helaas is haar man vorig jaar overleden...
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2015, 16:12:59 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Marielle,
ook ik heb even gegoogled! Wat fijn dat ze zover zijn met technieken en zo bepaalde ziektes uitgesloten kunnen worden! Helaas voor jou heb ik hier verder geen ervaringen mee. Ik heb wel volgens mij in het laatste seizoen van babyboom dit gezien. Deze jongen had als ik het goed onthouden heb een darmziekte en op deze manier hebben ze idd behandeld zodat het kindje hier niet mee belast zou worden.

Groetjes Patricia
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

marielle1980

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2015, 21:14:44 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ik vind het wel eng, dit traject.
Gaat het wel lukken? Zit er wel een gezonde embryo bij, en zo zijn er nog meer vragen die door mijn hoofd spelen

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2015, 19:37:40 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi Marielle,

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar je bent 34 jaar en volgens mijn artsen, ben je dan jong. Daardoor heb je een goede kans om meer eitjes te ontwikkelen, dan iemand die ouder is. Dus is de kans ook groter dat er voldoende overblijven.

Om te beginnen met ivf is niet niks, maar al snel wordt het redelijk normaal! Houd de hoop erin en probeer positief naar dingen te kijken!

Groetjes
Conny
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

marielle1980

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2015, 18:55:47 pm »

Horloges vanaf 5,95!

We hebben bericht van Utrecht gekregen
En 3 Augustus krijgen we onze eerste intake gesprek, ben erg benieuwd wat we allemaal te horen krijgen.