24 juli 2017, 22:36:04 pm

Auteur Topic: afscheid van het ivf forum  (gelezen 3487 keer)

tanja1969

• Ivf-site Member of Honor!
  • een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
afscheid van het ivf forum
« Gepost op: 21 juni 2015, 21:30:04 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Lieve meiden,

Na jaren rondgewandeld te hebben op dit forum en begonnen op het oude forum in 2007.
En vele weetjes, verdrietjes en toch ook vele blijde berichten gedeeld te hebben met jullie, heb ik toch de beslissing genomen om het forum te verlaten.

Wij zijn al 3 jaar niet meer actief bezig met een kleintje van onszelf en zijn na 8 jaar, 8 icsi pogingen, vele tp's, 3x zwanger geweest te zijn (miskramen en curretages) met lege handen blijven staan en dus helaas uitbehandeld.

Nu ja toch niet geheel met lege handen, want we genieten samen van mijn 2 zonen en Koen is een geweldige Plus-vader voor hen.
Omdat er echt geen kleintje van ons samen zal komen, gaan wij nu maar wachten op onze toekomstige kleinkinderen.

Ik wens jullie allemaal een fijne toekomst met kleintjes van julliezelf , en ik hoop dat jullie wensen mogen uitkomen.
blijf moed en hoop houden, Meiden het gaat jullie goed!!!!!!

liefs Tanja en Koen

ps over een paar daagjes sluit ik mijn account definitief af
46 jaar, IVF-1 geen bevruchting, ICSI-2 zwanger curettage, ICSI-3 + 1 cryo helaas, ICSI-4 helaas, ICSI-5 vroege miskraam, ICSI-6 zwanger curettage, alle4 cryo's helaas, icsi7 helaas, icsi-8 laatste cryo's niet ontdooid helaas, einde voor ons, 2 boys (1995 en 2000) uit eerdere relatie

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
Re: afscheid van het ivf forum
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2015, 14:29:44 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hey meid,

Het is ook zo jammer, want zo actief als het was zo dood gebloed lijkt het nu. We zijn van een hecht en sociaal cluppie, naar een helaas, klein groepjes mensen overgegaan, met helaas ook weinig contact.

Dat jullie het samen niet hebben gered, is erg jammer, ik ben erg blij dat ik je heb mogen leren kennen.
Je bent een schat en hebt zeker mij, vele keren uit de shit getrokken, met je altijd positieve commentaar.

Jammer dat je dit besluit moest nemen, maar ik begrijp het wel.

Liefs Pitbull_lady  :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2015, 09:20:11 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Tanja,
Definitief je account sluiten :o  Jeetje. ook dat is een stap.
Heel veel geluk en plezier in de toekomst!
Bedankt voor al je bemoedigende woorden en tips.

Groetjes Patricia

ps. ook ik ben niet meer egt actief op het forum. Ik lees zo nu en dan nog wel maar aangezien ik uitbehandeld ben vind ik hier niet meer wat ik zoek. Wel vind ik het leuk om de meiden te volgen die ik al kende.
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

tanja1969

• Ivf-site Member of Honor!
  • een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2015, 11:01:58 am »

Horloges vanaf 5,95!

hey Patricia en Pitbull

ja das dus ook een beetje waar ik mee zit/zat, daar wij uitbehandeld zijn heb ik niet echt hier iets meer te zoeken he. ene kant wil ik wel graag de meiden nog volgen maar tis hier de laatste tijd toch zo vreselijk stil, en de meiden van het oude forum zitten of heel weinig hier of hebben het gewoon druk met hun kleintjes
was wel een moeilijke beslissing maar we zijn zelf natuurlijk toch al dik 3 jaar uitbehandeld en kan wel reageren en mijn ervaringen delen maar ja die weten de meeste meiden toch wel

heb nog veel contact met pitbull via fb en dat gaat veel leuker en gezelliger want hier wordt toch weinig over de kleintjes gesproken , wel logisch want tis natuurlijk in principe de bedoeling om over je ervaringen te praten over ivf/isci/iui en eenmaal als je een kleintje hebt gaan de meeste over naar een forum waar ze toch iets makkelijker over kids kunnen chatten en hierop voelen de meeste zich wat opgelaten omdat dat hier niet zo van de orde is

maar goed, heb er werkelijk enorm lang over nagedacht en tja eens moet je toch wel de knoop eens doorhakken he
zo heb ik ook nog dik 5 jaar nadat Joris geboren was, op een borstvoedingsforum rondgehangen, ook puur omdat het afscheid best moeilijk was, ik was een van de weinige die zo lang borstvoeding gaf en die meiden vonden mijn ervaringen prettig en vroegen altijd veel.

anyhow life must go on he.......

liefs Tanja
46 jaar, IVF-1 geen bevruchting, ICSI-2 zwanger curettage, ICSI-3 + 1 cryo helaas, ICSI-4 helaas, ICSI-5 vroege miskraam, ICSI-6 zwanger curettage, alle4 cryo's helaas, icsi7 helaas, icsi-8 laatste cryo's niet ontdooid helaas, einde voor ons, 2 boys (1995 en 2000) uit eerdere relatie

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2015, 12:56:15 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ckers, zelfs ik vind hier niet veel meer.
Wel toen ik elke keer veel tegenslagen had, ik merk dat dat op de een of andere manier ook een totaal andere band schept dan als het dan eindelijk gelukt is. Best vreemd eigenlijk....
Al die jaren het iedereen zo gegund en dan is het na al dat verdriet eindelijk goed gekomen en hoor je nog maar 4 of 5 mensen iets...

Het zal wel door de tijd komen, iedereen is nog mobieler...Toen ik in 2007 het forum vond was alles nog heel gemoedelijk en schreef iedereen meerdere keren per dag, nu moet je van geluk spreken als er ooit in een week tijd 5 berichten geschreven worden...

Onwijs jammer!

Liefs van mij xxx
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2015, 21:17:32 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi meiden,

Ik zal zo af en toe nog wel een berichtje posten! Bij jouw deel, Patricia! ;-) ben ook benieuwd hoe het bij jou verder gaat!

Tanja, heel begrijpelijk! Wens je alles goede voor de toekomst!

Groeten,

Conny

36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 juni 2015, 22:25:56 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Leuk Conny! Ik blijf ook graag op de hoogte over jullie brusje!
Had ik mijn psycholoog ervaring al opgeschreven? Wel toch?? Het was verschrikkelijk
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2015, 10:59:33 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hi Patricia,

Ja, die psycholoog was een ramp! Ik heb betere ervaringen!
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!