19 januari 2018, 21:59:42 pm

Auteur Topic: ivf- cryo terugplaatsingen.  (gelezen 2341 keer)

soedje

• Kom net kijken :-)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
ivf- cryo terugplaatsingen.
« Gepost op: 20 april 2015, 16:15:09 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

hallo.

ik zal me even voorstellen ik ben een jonge meid van 26 jaar.
ik ben bezig met ivf behandelingen. ik heb mijn 1e terugplaatsing gehad wat negatief is afgelopen daaruit heb ik 12 cryo's aan overgehouden. die zijn ingevroren. inmiddels heb ik ookal 2 cryo terugplaatsingen gehad ook beide weer negatief. ik zit nu in mijn wachtweek van de 3e cryo.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de cryo terugplaatsingen en welke zh jullie zitten.

gr

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
Re: ivf- cryo terugplaatsingen.
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2015, 21:29:57 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi

Ik heb nog geen ivf poging gehad maar ik zit in Zkh Tilburg elizabeth. Ik heb ook nog geen positief resultaat gehad van de iui en ik slik nu de pil pas drie dagen in voorbereiding op ivf.
Hopelijk gaat het snel bij jou lukken.

Succes!!!
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2015, 01:00:56 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hoe gaat het soedje?

Ik ben net begonnen met de decapeptyl te spuiten en als mijn menstruatie start start ik met Gonal F. Dan echo na 10 dagen en hopelijk genoeg eitjes. Hoe bevalt de ivf behandeling tot nu toe?
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2015, 20:58:26 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Soedje,

Ik was ook 26 toen ik begon. Had nooit verwacht tot mijn 36ste te moeten wachten totdat ik blijvend zwanger zou zijn en een meisje zou krijgen. Dit is komende vrijdag 9 maanden geleden.
Hou moed meid, jij hebt gelukkig heel wat meer cryo's dan ik ooit gehad heb.

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url