23 september 2017, 07:51:18 am

Auteur Topic: Iui poging 6  (gelezen 2918 keer)

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
Iui poging 6
« Gepost op: 09 april 2015, 22:17:07 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hoi allemaal,

Vandaag poging 6 iui gehad en ik voelde me wel goed erbij. Heb na laparoscopie, hysteriscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom nu 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Een hele weg die niet meevalt vooral in het vertrouwen of het ooit wel gaat lukken. Op 24-4 mag ik bloedprikken. De andere keren was ik al ongesteld en wisten we genoeg. Hopelijk deze keer wel raak! Lees veel dat iui niet het gewenste resultaat oplevert en ivf iets meer maar heb vandaag ook al gelezen over AH. Dit wordt niet vergoed en gaat wel ver denk ik of kan iemand mij meer vertellen? Misschien gek dat ik er al naar vraag terwijl we deze iui poging moeten afwachten.

Carrie
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
Re: Iui poging 6
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2015, 16:54:23 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

Assistent hatching iwordt in Nederland geloof ik niet vergoed en voor zover ik weet alleen in onderzoeksprojecten gedaan. Ik ben in Duitsland in behandeling geweest voor onze zoon (omdat wij daar toen woonden), daar werd ook ah gedaan, maar mijn arts (met 30 jaar ervaring en oprichter van kliniek) zei dat het niet bewezen is dat het werkt en heeft het bij mij dan ook nooit voorgesteld. Officieel werd het wel in de kliniek aangeboden.
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2015, 21:43:11 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Conny,

Bedankt voor je reactie. Heb nu ook wat meer gelezen erover en het lijkt mij inderdaad niet bewezen zoals ik er nu naar kijk en lees. Vrouwen grijpen veel aan en ik ben er ook 1 van maar wat niet veilig is of hogere kansen inhoud ga ik niet doen. Ik ben wel benieuwd of vrouwen hier denken of meemaakten dat het heeft gewerkt.

Ben nu aan het wachten tot 24-4 en erna zal een traject aanbreken waar jullie ook in hebben gezeten of zitten. Hoe is het jou allemaal vergaan? Jij bent van ivf zwanger geworden?

Groetjes. Carrie.
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 april 2015, 20:22:36 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

Ik ben van de vierde icsi zwanger geworden en ongezond is nu 16 maanden! Ik heb maar 1x iui gehad en heb het hele traject in Duitsland doorlopen. In 8 maanden heb ik vier behandelingen gehad. Totaal zijn we zo'n vier jaar bezig geweest om zwanger te worden. We hebben bij mijn man ook gekeken naar mogelijkheden en hij heeft ook een operatie ondergaan om de spermatoevoer te verbeteren.

In de lounge vindt je een verhaal van mij tussen handeling drie en vier, als je interesse hebt. We zijn nu op het gemak bezig voor een broertje of zusje en hebben nu meteen voor Gent gekozen om de kansen te vergroten en het traject zo kort mogelijk te houden. Ik heb namelijk in alle vier de behandelingen twee embryo's teruggeplaatst gekregen en dus nu een grote kans op weer een lang traject. Ben de afgelopen 14 maanden (7 weken na bevalling gestart) 20 kg afgevallen, meer dan de zwangerschapskilo's, lekker gaan sporten en voel mij nu weer fit. Ik sta er nu duidelijk anders in, veel relaxter, naar dat kan nog veranderen...

Nu eind mei het behandelingsplan bespreken en dan denken wij in juli te beginnen.

Conny
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!