19 januari 2018, 22:05:14 pm

Auteur Topic: van IUI naar ivf eenmaal andermaal  (gelezen 25949 keer)

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
Re: van IUI naar ivf eenmaal andermaal
« Reactie #75 Gepost op: 24 augustus 2015, 22:15:00 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Conny,

Fijn dat de echo goed was! Het komt goed:) zeg ik ook tegen jou. Blijf positief. Deze blijft echt wel plakken zoals ze hier zeggen. Broekloeren haha ik kan eigenlijk niet zwanger zijn. We hebben wel sex gehad maar was vorige week en toen moest ik eigenlijk ongesteld worden. Het is misschien allemaal wat door de war nu ik twee maanden geen hormonen gebruik. Was zelfs 2kg afgevallen. Ik weeg 55kg normaal gesproken dus is 2kg veel. Ik heb ook wel een gestresste tijd achter de rug dat kan het ook beïnvloeden. Nou ik wil graag beginnen alles staat al klaar. Menstruatie kan toch niet zo stoppen?
Ik weet het niet....... Ik wens je echt een fijne tijd toe.
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 25 augustus 2015, 19:41:46 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

Dan gewoon afwachten en als het je te lang duurt even contact opnemen met get ziekenhuis. Mijn laatste cyclus voor ik begon met de pil voor de behandeling was ook een week langer wat voor mij heel extreem is. Stress en wat er allemaal in je hoofd omgaat kan zeker invloed hebben.

Veel succes de komende weken. Laat van je horen hoe het gaat!
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Carrie

• Best wel stoer!
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 30 augustus 2015, 03:32:04 am »

Horloges vanaf 5,95!

Na 11 dagen overtijd te zijn (kan me niet herinneren dat dat ooit is gebeurt) ben ik ongesteld geworden. Toch weer teleurstellend omdat we ook gevreeën hadden ivm rustmaand maar goed. Blijkbaar werkt het weer zo dus ga ik morgen met de decapeptyl beginnen als het bloed rood is (nu nog bruine afscheiding) twee dagen erna de menopur. Ik voel me nu een beetje down maar dat komt ook door de buikpijn. Wat duurde dat lang voordat ik ongesteld was. Ik heb hoofdpijn en buikpijn en zal het ermee moeten doen. Kan amper slapen nu want ik zit dan ook al te tellen tot de punctie als ik genoeg eitjes maak. Ik kan 1 dag niet want dan moet ik op examen en kan ik echt niet verzetten. Hopelijk is het voor de 18e of erna. Hoe lang hebben jullie last gehad vd punctie? Dus wanneer voelde je je weer normaal?
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 30 augustus 2015, 20:17:14 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

Snap je tegenstrijdige gevoelens! De punctie is niet te voorspellen, dat hangt er vanaf hoe jij o de hormonen reageert...sorry.., maar ik zou het de arts wel zeggen wanneer jij examen hebt, dan kunnen zever misschien wat mee...hoe lang je er last van hebt hangt af van het aantal eitjes en de kwaliteiten van de arts die de punctie uitvoert...ik had meestal tussen de 2-4 dagen last, was meestal ook meer vermoeid...dus daarvoor gaan leren voor je examen!!!

Als je morgen dag 1 hebt en normaal op de hormonen reageert zal je voor de 18e je punctie hebben. Zo rond dag 14/15...
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Carrie

• Best wel stoer!
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 01 september 2015, 07:56:05 am »

Horloges vanaf 5,95!

Conny bedankt weer! Gaat alles goed met je?
Gisteren vd eerste keer menopur klaargemaakt. Zaten nog wel wat luchtbelletjes in bij de 3x optrekken maar volgens mij is het gelukt zo. Bleef ook klein restje vd mix achter maar de spuit zat vol. Ik ben benieuwd hoe ik er op reageer en of ik nu wel eitjes aanmaak.  De vorige keer met Gonal F 75 was het er maar 1 hahaha. Ik ben niet bang vd punctie maar hoop dat ik erna gewoon weer kan werken. Jij spoot decapeptyl en menopur achter elkaar toch? En 's avonds? Ik ben nu na het eten begonnen.

Gr.  Carla

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 01 september 2015, 17:49:29 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi Carrie,

Fijn dat het goed gegaan is! Hoeveel spuit je nu? Hoe groot is je spuit? Ik heb altijd van het ziekenhuis 2 ml duiten gekregen, die werken veel beter dan die van1 ml, want je moet wel alles spuiten hoor, anders wvt in twee keer!

Ik begon met deca en twee dagen later kwam er menopur bij. De deca totaal zeven dagen gespoten. Van Gent moest ik s avonds spuiten. In Duitsland spoot ik s ochtends...

Met mij gaat allesvgens mij goed. Ik ben nu 9 weken en een dag..

Carrie

• Best wel stoer!
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 02 september 2015, 07:43:24 am »

Horloges vanaf 5,95!

Mooi om te horen dat alles goed gaat.

Ik ben nu de derde dag aan het spuiten en het gaat goed. 9-9 de echo. Ik hoop op meer dan 3 eitjes en een punctie die voor 14-9 is. Ik lees veel over buikpijn erna. Ging jij werken dag na de punctie? Ik heb hele hevige menstruaties en ga dan ook gewoon werken.

Gr. Carrie

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 02 september 2015, 22:12:04 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

In Duitsland werd ik altijd drie dagen ziek geschreven door de arts. Dus dag van punctie tm tp. Was wel fijn, geen discussie en je bent ook moe. Dit keer had ik op maandag de punctie en ben op dinsdag gaan werken. Ik had dit keer minder pijn dan de vorige keren, dus het ging wel, maar bij de andere keren was dat niet zo eenvoudig geweest. Dus als je de volgende dag wilt/ moet werken, vraag dan duidelijk om pijnstilling!! Ik mocht van mijn arts twee keer de normale hoeveelheid paracetamol op een dag nemen. (Tip!). Was gelukkig niet nodig...en plan in die periode niets behalve rust in!!

Carrie

• Best wel stoer!
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 09 september 2015, 16:03:33 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Conny,

Net bij ziekenhuis geweest en heb weer maar 1 eitje dus heel erg verdrietig. Ze willen wel een punctie doen om het eitje niet verloren te laten gaan. Ik krijg hierna ook nog een poging dan is het klaar en word ik niet meer verder geholpen. Erg zuur.

Gr. Carrie

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 10 september 2015, 05:02:56 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

Wat verdrietig! Zou je dan voor een volgende poging niet een ander ziekenhuis proberen? Misschien beter om helemaal geen punctie te doen, want daarmee verlies je een poging en je weet niet of dat ene eitje wel bevrucht wordt en zich verder ontwikkeld...je mag hem ook zelf cancellen....en sta je eventueel open voor eiceldonatie? Zo ja, dan zou ik hem zeker cancellen...nu heb je nog drie pogingen...

Er zijn ook verschillende spuit trajecten die korter en langer duren...

In welk ziekenhuis zit je nu? En in welke omgeving woon je? Hebben ze ook een onderzoek gedaan naar jouw voorraad eicellen en hormoonspiegels? Misschien is daar wat aan de hand...of misschien ben je al in de overgang. Hoe oud ben je?

Carrie

• Best wel stoer!
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 10 september 2015, 21:29:54 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Conny,

Ik ben intens verdrietig. Ik ben niet in de overgang dat schijnt er niks mee te maken te hebben. Eicelvoorraad kan op zijn. Ik ben 38. Het is vreemd omdat ik iedere maand een cyclus heb en dit is al de tweede Keer dat ik niet reageer op de hormonen en zelf minder eicellen heb dan zonder de hormonen. Om gek van te worden. Die drie keer hebben dan ook weinig zin volgend de arts omdat je niet kan blijven spuiten met zo weinig resultaat. Het ziet ernaar uit dat ik aan het einde zit van het traject. En ik weet het 1 eicel wat gaat dat doen? Waarschijnlijk niks maar ze vonden dat ik dat wel moest doen aangezien het er 1 is. Hoe positief kun je zijn he. Ik ga in ieder geval morgen erheen met mijn vriend en we moeten het maar op ons af laten komen dan. Ze wilde de punctie ook zonder verdoving doen omdat het er maar 1 is. Is dat normaal? Ik zit in Tilburg Elizabeth.

Pff nou ik zie misschien je reactie nog.

Duim voor me.

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 11 september 2015, 18:49:50 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi carrie,

Ik snap je verdriet, maar ik zou zeker een second opinion doen. Ik ben erg te spreken over het uz Gent, natuurlijk kunnen zij ook niet toveren, maar ze zijn daar verder dan in Nederland en hebben veel meer ervaring en onderzoek. Je zal de eerste niet zijn, die een verkeerde diagnose kreeg door onvoldoende kennis en ervaring van de ivf arts....daarom zou ik het uz Gent zeker proberen. Als zij nee zeggen, dan zou ik mij daarbij neer kunnen leggen...bij Tilburg niet...

Ik heb altijd gedeeltelijke of gehele narcose gehad, maar heb nooit een punctie in Nederland gehad...in Nederland doen ze in het algemeen niet zoveel aan pijnbestrijding. Kan je niet minimaal een plaatselijke verdoving krijgen ook al is het er maar een?

Ik heb geleerd door onze vijf icsi's dat je voor jezelf op met komen en gerust een discussie aan moet gaan om te krijgen wat je wilt, heb ik nu ook bij de gyn in Nederland gedaan en met een veel beter gevoel en resultaat dan bij mijn zoon waar in hetzelfde ziekenhuis is...

Dus ik kan je echt aanraden het nog een kans te geven in een beter ziekenhuis...

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 24 september 2015, 20:25:11 pm »