19 januari 2018, 22:02:46 pm

Auteur Topic: weer in de molen.  (gelezen 8335 keer)

Stef en Merel

• Lekker op weg
  • de 1e ronde
    • Bekijk profiel
Re: weer in de molen.
« Reactie #15 Gepost op: 12 maart 2015, 22:57:25 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Ha meiden,

Ik heb vandaag naar Erasmus gebeld om het resultaat door te geven. De vraag was of we meteen door wilden voor een cryo. Ik gaf aan van ja, maar dat we eerst een gesprek wilden. Er werd wel aangegeven dat de tp van een cryo in natuurlijke cyclus gedaan werd, dus er meestal geen gesprek plaats vind.
Ik heb verteld dat ik eerder bij een intake al aangegeven had dat ik erg snel na een tp van een cryo merk dat ik ongesteld ga worden en er toen gedacht werd om het evt. anders te proberen mbv bv Utrogestan. Ik werd op de telefonische terugbel lijst geplaatst.
Ik ben terug gebeld, mijn verhaal gedaan.........vraagt ze of er ooit bij mij bloed geprikt is op Progesteron gehalte!!!!
Tjonge....euh nee dus. (jemig, na 3x IVF en 3x cryo tp!!!!!!)
Dat leek haar nu een wijs besluit dit te doen in een normale cyclus. Nou graag, worden we niet dommer van he!
Over het verhaal van gebruik van Progynova of Utrogestan, werd er gemeld dat dit niet bewezen is dat dit echt helpt.
(nou vraag ik je, waarom wordt het dan vaak wel gebruikt?????)
Maar goed, eerst over 3 weken bloed prikken voor het progesteron gehalte. Dan telefonisch consult met de gyneacoloog.

Ze gaf aan als de waarde van mijn progesteron normaal is of zelfs wat hoger, dat ze dan de meerwaarde van het gebruik van middelen niet ziet.  :'(

Ik snap er soms geen bal van. Al die verschillende akties.
En mijn frustratie word ook groter, nu n.l. weer een aktie NA een poging. Is al eerder gebeurt na IVF 1 ow, laten we eens kijken, misschien is je bms wel niet goed. Wat? Heb net een poging gehad, doen we dat niet eerst dan?! Verbazing verbazing........ Nog 1 cryo he....dan is het over met onze kansen.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zet mijn tanden er wel in!!!

Liefs, Merel
vanaf begin februari '12 in mmm. start 1e ivf poging 23 april. Helaas geen positieve test.1 cryo tp helaas. IVF2 2013 1 verse tp helaas.2 cryo's over....ook geen zwangerschap! Januari 2015 start IVF 3....1 verse tp.

Mimi

• Kom net kijken :-)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 maart 2015, 20:07:25 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Merel,

Wat ontzettend jammer dat je toch ongesteld bent geworden :(. Hoop dat het met jullie volgende cryo poging beter zal gaan. Dwz als ze bij het emc eruit zijn wat ze gaan doen. Soms heb ik echt een beetje het gevoel alsof het natte vingerwerk is daar. Eigenlijk schandalig om te zeggen maar het is wel zo. Na de eerste tp van een vers embryo werd mijn cyclus ineens erg onregelmatig en omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten werd er toen maar ineens vanalles uit de kast getrokken en moesten er onderzoeken hier en onderzoeken daar. Nou, ik had er geen zin in en heb gezegd dat ik wilde wachten tot mijn cyclus vanzelf weer wat bij zou trekken, en na een periode van rust.. Tadaaa! Nog niet precies 28 dagen, maar in ieder geval een stuk regelmatiger. Luister vooral naar je eigen gevoel zou ik zeggen en blijf gewoon op je punt staan. Het is jouw lichaam en jullie kindje uiteindelijk dus wat jij/jullie willen is het belangrijkste. Ik ben inmiddels met de ovulatietesten aan de gang en verwacht morgen of overmorgen een duidelijk positieve test. Spannend!

Groetjes, Mimi

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2015, 20:02:03 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi merel,

Het lijkt me verschrikkelijk dat het niet zo lukt. Meer onderzoeken lijken ook nodig. Ik ga nog naar ivf vermoedelijk na ons gesprek op 23-3. Ik heb wel hysteriscopie gehad, kijkoperatie in buik vanwege vleesboom maar daar keek hij wel goed naar de eileiders die dan ook goed waren en door. Niet verkleefd. De echo's laten ook veel zien maar wie weet wat ze door zo'n kijkoperatie nog even kunnen checken. Ik hoop dat het voor je lukt allemaal.

Succes!

Carrie
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 23 maart 2015, 17:12:18 pm »
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 maart 2015, 23:07:34 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi allemaal,
Afspraak was vandaag zwaar.  Na een hele uitleg: Ik moet nu kiezen tussen 6e x iui met 10% kan of ivf met 20% kans. Tegelijkertijd zegt de Gyn dat het geen zin heeft om een kansberekening te doen. Ik twijfel enorm. Heb de papieren voor de pil en bloedprikken al gekregen. Mijn man is moe van dit hele traject (heb ervoor ook al mr-hifu gedaan ivm vleesboom die niet geheel weg is:( en hij doet het voor mij zegt hij. Vanavond veel gehuild en ruzie gehad. Nu weer goed maar ik zit nu met de keuze of ik volgende week begin met spuiten voor iui nummer 6 of begin met de pil voor ivf. Hebben jullie een advies? Ik wil en moet alle kansen benutten volgens de Gyn maar ivm dat ik net 39 ben geworden dringt de tijd. Ik weet dat ik me niet moet laten opjagen en ik lees jullie verhalen en ben trots op jullie dat je er allemaal zo hard voor werkt!! Het is alleen zo verdrietig dat het bij sommige en bij mij ook tot nu toe niet beloond wordt. Ik word boos en verdrietig tegelijk. Ik word ook onaardig dat is voor mij het teken dat het niet goed met me gaat. Ik probeer nu wat te gaan slapen en schrijf later meer.

X
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 26 maart 2015, 11:59:59 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Carry,
zoals de arts al zei  zou ook ik idd alle kansen pakken die je aangereikt krijgt! Vanwege je leeftijd kun je idd niet even een break nemen om weer tot jezelf te komen en zal je door moeten gaan.
Ik zou starten met de pil voor een IVF poging. De slagingskansen zijn iets groter. Je krijgt idd (als er eentje is) een bevrucht eicelletje terug. Dat is alweer een stapje verder als met IUI. Ook kun je dan bekijken hoe een ivf poging bij jou verloopt. Zijn er voldoende eitjes, raken ze bevrucht, delen ze goed en hieruit kun je dan weer conclusies trekken voor een eventueel volgende poging al hoop ik voor je dat die niet nodig zal zijn.
Succes!

Groetjes Patricia
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP