19 januari 2018, 22:04:21 pm

Auteur Topic: Hier ben ik weer...  (gelezen 1886 keer)

han87

• Lekker op weg
  • Never lose hope!
    • Bekijk profiel
Hier ben ik weer...
« Gepost op: 06 februari 2015, 11:35:42 am »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hallo lieve meiden.

Hier was ik weer. In november zijn we naar België UZ Gent geweest bij dokter schoonenberg. I.v.m. Twee ivf pogingen in Nederland met goeie resultaten qua eitjes... verloop etc. Maar uit alle plus minus 10 tp 1 x zwanger geweest aller eerste keer (helaas miskraam met 9 weken).
Wouden we toch verder kijken waarom het niet meer mocht lukken... In België hebben ze bloedonderzoeken gedaan.. Op van alles chromosoom afweersysteem etc... Hier moesten we 3 maand opwachten..

Eindelijk was het zover 26 Januari.. Wat een lange rit pff 4 uren vol zenuwen onderweg..
Maar is niet voor niks geweest..
Bij man man hadden ze 2 buisjes bloed afgenomen alles zag er keurig bij hem uit.
Nu ik... Bij mij zijn er twee afwijkingen gevonden.. Een milde vorm.. De eerste afwijking is genetische Homozygositeit(genotype) Dat houd in dat mijn bloed te dik is... En dat kan ook de oorzaak van mijn miskraam zijn.. Hier voor raden ze me aan om bloedverdunners te slikken direct na de tp. Verder is mijn AMH hormoon veel te hoog. Moet onder de twee zijn.. Mijn zit rond de acht. Dat verklaart mijn vele eitjes bij de punctie.. Het houd in dat bij mij meerdere eitjes groeien in de maand.. Al  zonder de prikmedicatie... ::) Ook hoort daar het pcos syndroom bij... Ze wil naast de bloedverdunners dat ik vit b6 slik en extra foliumzuur...

Al met al. Zijn wij blij met de uitkomsten, Omdat er wat aan kan gedaan worden. En hopelijk zal dit het verschil maken.. !! De dokter uit België was erg positief! En neemt alle tijd voor je!!

Ze zal ons nu een behandelplan sturen.. met andere prikmedicatie.. En we proberen dat ze dat hier in Nederland op die manier bij ons zouden willen gaan doen..  Omdat we hier nog 1 poging tegoed hebben.. In België word via onze verzekering maar een klein bedrag vergoed. Vandaar mochten ze het hier niet willen doen gaan we als nog naar België voor de behandeling. Of mocht het hier niet lukken.. Dan doen we nog een poging in België (zelf betalen) we zijn blij dat we naar België zijn geweest!

Voor de dames die zwanger zijn Gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan!1 :love2:

Hoe gaat het hier? Moet veel terug lezen...
Liefs han
2012 ivf nr 1 nederland 13 bevrucht verse tp raak met 9 weken miskraam tweeling. 9 cryos helaas negatief getest....ivf 2 ned. 5 bevrucht helaas allemaal negatief getest. Laatste cryo okt 2014..Niet goed ontdooid..Op naar gent...

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
Re: Hier ben ik weer...
« Reactie #1 Gepost op: 07 februari 2015, 19:40:48 pm »
Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hi Han,

Fijn dat ze oorzaken gevonden heben en dat je daar nu wat mee kan doen.

Wij gaan aan het einde van deze maand voor een intake naar Gent. Ben benieuwd wat ze dan zeggen. Bij ons zijn de oorzaken in principe bekend en ben benieuwd of zij het hier ook mee eens zijn. Of dat de oorzaken minder geworden zijn, aangezien wij ons leven vrij drastisch gewijzigd hebben. ;D we hebben nu veel minder stress en ik denk dat ik nu veel gezonder ben dan voor mijn eerste icsi behandeling voor onze zoon. Ik hoop ook dat de resultaten voor mijn man beter zijn...

Veel succes, ik hoop dat het voor jullie nu eindelijk gaat lukken!
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!