19 januari 2018, 22:00:20 pm

Auteur Topic: Jonna's IVF traject  (gelezen 12335 keer)

Ditte

• Beetje (forum) verslaafd!
  • Wachten duurt zó lang... Fijn om het hier te delen
    • Bekijk profiel
Re: Jonna's IVF traject
« Reactie #30 Gepost op: 05 december 2014, 07:03:35 am »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Jonna, wat geweldig!!!!!
Van harte gefeliciteerd! Ik snap je terughoudendheid, het blijft een spannende periode!
Maar de kans dat het goed gaat blijft groter! Hou je daaraan vast...

Liefs Ditte
35 jaar, sinds januari 2012 in de mmm. Na 3 pogingen in NL (tussen augustus 2012 en april 2013) en 3 pogingen in Düsseldorf (november 2013, februari en september 2014) was ik eindelijk zwanger, helaas ging het mis...

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 05 december 2014, 09:43:25 am »

Horloges vanaf 5,95!

Thanks everybody! Bedankt voor het duimdraaien Tanja  ;)

Ik werd vanmorgen toch wakker met een stresslading minder!
Nu moet ik wel doorgaan met de Utrogestan tot 24 december.
Verder de mensen die ervan wisten op de hoogte gebracht, maar degene die het nog niet weten......dat laat ik maar even zo. Ik wil toch meer zekerheid hebben!
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Susan

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 09 december 2014, 14:25:01 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Jonna,

Gefeliciteerd! Echt super voor je!

Veel liefs,
Susan
mrt'13 laparoscopie, okt'13 eerste ivf, 3 tp, helaas, juni'14 laparoscopie, aug'14 start 2e ivf, helaas geen eitjes, okt'14 opnieuw starten 2e ivf, nov'14 punctie, 1 tp, helaas, dec'14 start 3e ivf, jan'15 punctie, 1 tp, helaas, nog 6 cryo's over, 3 apr tp, nog 2 cryo's over, niet gelukt.

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 16 december 2014, 11:53:59 am »

Horloges vanaf 5,95!

Wauw Jonna, jij hebt wel onwijs veel mazzel...gelukkig is het ook al bijna 24dec. kun je het nog een beetje volhouden?
Ik vond de weken na de uitslag zwaarder als de 2 wacht weken. Misschien ook omdat ik er eigenlijk al vanuit ging dat het toch niet goed zou gaan en het toen door drong dat het wel goed ging ;)

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 16 december 2014, 17:49:59 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ik had zelf ook nooit verwacht dat de eerste IVF zou lukken! Ik merkte aan mezelf bij de eerste IUI pogingen dat ik daar al veel van verwachtte. Zo van "ze worden toch bij de voordeur afgeleverd?! En ik en mijn man hebben geen aanwijsbare reden waarom het niet lukt?!" Maargoed, daar was ik na een tijdje ook vanaf gestapt, want IUI werkte niet.
Vandaar dat ik bij 30% slagingskans ook nog terughoudend was, en het allemaal zou afwachten.
Maar ik vind alles LANG WACHTEN haha.
Maar de ochtend van bloed prikken en het telefoontje was zenuwslopend (mede omdat ik zelf geen test wilde doen, anders had ik het eerder geweten)
En zo leef je eigenlijk van moment tot moment. Nu is de 24e heel belangrijk, en daarna de 12 weken echo, enz enz.
Ik hoop gewoon zo dat alles goed blijft gaan! Nog nergens last van tot nu toe
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

estherlos28

• Best wel stoer!
  • ons eerste brusje komt eraan in 2015!
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 18 december 2014, 13:57:57 pm »

Horloges vanaf 5,95!

van harte gefeliciteerd jonna nog maar een weekje en dan weet je of het allemaal goed is en een kloppend  :love2: tezien is.
ik vind het echt super voor je ik kon het ook niet geloven dat het de eerste x gelijk gelukt was.

ik duim voor je op een mooie echo en ik voelde de eerste weken ook niets geen moment misselijk geweest niks.

liefs esther

Esther 28 jaar 6 jaar kinderloos.  2x iui zonder resultaat. mei 2014  begonnen met eerste x icsi
Juni 2014 eerste icsi behandeling in gent resultaat: ZWANGER!!!

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 18 december 2014, 14:37:22 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ik moest op de 7wkn in de kliniek terug komen en heb daarna bij 10wkn een echo gehad en vanaf dat moment om de 3wkn, soms zelfs tussendoor nog een extra.

Zo blij mee geweest, ik vond het heel spannend, maar goed het is bij mij ook 11x misgegaan, dus dan zit je angst er echt wel goed in...ben pas gaan genieten na de 23wkn. Ben ooit een kindje op de 4.5mnd verloren ;-)

Geniet van alle echo's, vraag om foto's en geniet geniet geniet.

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 24 december 2014, 16:09:22 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Vanmorgen de eerste echo gehad, en wat had ik daar naar uitgekeken zeg!
Wilde zo graag een beetje zekerheid hebben....
Ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger, en de groei gaat goed! We hebben ook het hartje horen kloppen, wat ontzettend gaaf zeg. Zo minuscuul dingetje van 1 cm, en dan al een hartje, zo bijzonder!
Jaja er zijn weer de nodige traantjes gevallen  ;D  natuurlijk van blijdschap.
Nu op naar de 12 weken echo.
Werd nog wel gevraagd of wij de dubbeltest wilden doen, om te kijken welke kans je kindje maakt op bv het syndroom van down.
Ik heb er voor gekozen om dit niet te doen.....

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 23 januari 2015, 16:13:09 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Fijn dat alles goed was, je moet binnenkort voor de 12wkn denk ik of niet?

Liefs van mij  :love2:

[/url

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 26 januari 2015, 16:41:07 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hey hallo!
Ik ben vanmorgen voor de combinatietest geweest in het ziekenhuis.
Nekplooi was mooi dun, en nu nog wachten op de bloedtest.
Morgen officieel 12 weken zwanger, en het gaat goed! Ik mag niet klagen hoor  :D
Ook vandaag het hartje voor het eerst gehoord, vorige keren alleen zien kloppen, dus dat was weer een tranentrekker haha, ik ben zo lekker emotioneel.

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 26 januari 2015, 18:29:28 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hahahahaha beter emotioneel en dat alles goed gaat toch?
Fijn mooi nieuws meid, op naar de volgende echo, wanneer is die?

Ons meisje is vandaag alweer 4 mnd.
Time flies!

xxx  :love2:

[/url

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 27 januari 2015, 08:48:13 am »

Horloges vanaf 5,95!

Ja, zo is het, nu mag je eens positief emotioneel zijn  :)
Maar gezien jouw hele traject, mag ik in mijn handjes knijpen dat ik na 1,5 jaar zwanger ben geworden. En wat ben ik blij voor jou dat je nu na al die ellende een moppie van 4 maanden hebt!
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik de volgende echo heb. Ik moet over 2 weken naar de verloskundige, maar zij maken zelf geen echo's. Dan moet je een afspraak met ze maken in het ziekenhuis. Ik denk dus over 3 a 4 weken? Of met de 20 weken?
Ik vraag het wel even aankomende keer, want we willen ook graag weten wat het wordt, dus dan hebben we een richtdatum.
 ;D

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 januari 2015, 14:02:25 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Jonna,

Wij hadden om de 3 wkn een echo, ik had medische reden i.v.m. zoveel mk's en onzekerheid. Is ook allemaal vergoed. Daarnaast heb ik diabetes.

Ja ik kan het echt nog steeds niet geloven, zal ook nooit mijn traject vergeten.
De echte lijdensweg...

Ja idd je hebt veel geluk dat je na 1.5 jaar al mama mag worden, maar ik denk dat er sowieso niet veel mensen zullen zijn die dit 14 jaar zullen doorstaan en 10 jaar MMM.

Maar het resultaat mag er zijn, een mega knap meisje, waar we super blij mee zijn.

Liefs van mij en geniet van alles wat je meemaakt tijdens je zwangerschap.

:love2:

[/url