19 januari 2018, 22:11:59 pm

Auteur Topic: Jonna's IVF traject  (gelezen 12337 keer)

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
Re: Jonna's IVF traject
« Reactie #15 Gepost op: 20 november 2014, 14:01:42 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

@ Ditte, ik had inderdaad vernomen dat ik maar wat moet drinken voordat ik onderweg ga naar het ziekenhuis  :D
Ga je daar last van hebben bij het inbrengen? Dat ik het niet kan inhouden?....haha.

De punctie was dus dinsdag en ben woensdag wel weer gaan werken. Nou, dat viel soms wel tegen met bepaalde bewegingen en veel prikjes hier en daar. Ben dus gisteravond lekker vroeg op bed gaan liggen.
Vandaag weer gewerkt en het gaat een stukje beter. Toch wel onderschat hoor die punctie!
Ook die morfinespuit...erg leuk als je een wachtkamer in komt en daar ligt een vrouwtje die de spuit al een kwartier daarvoor hebt gekregen en die zich dan zo onwel voelt. Leuk vooruitzicht  :o

Vanmorgen gebeld, blijkt dat ik morgen om 15.00 uur voor de TP mag. Spannend!!!!
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 november 2014, 17:03:14 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi jonna,

De laatste keer moest ik al naar het toilet toen ik de operatiekamer in ging. Toen was de arts nog 45 minuten met iets anders bezig, dus zei op een gegeven moment, wat is handig? Blijf maar hier, hij is er zo. Dus toen kwam de arts (hiervan niet wetend) en maakte een echo en zei: mevrouw gaat het nog? Uw blaas is wel erg vol! ;D maar ging prima, geen ongelukjes en ben zelfs pas ongeveer een uur daarna naar het toilet gegaan!
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 22 november 2014, 09:14:15 am »

Horloges vanaf 5,95!

Daar ben ik weer  :)

Gisteren de terugplaatsing gehad.
Van de 8 eitjes bleken er 6 goed te zijn, degene die gisteren teruggeplaatst is was 6-delig.

Het stelt misschien niet veel voor, maar wat ik erg leuk vond is dat ik een afdruk van de echo mee kreeg na de TP.
Je zag best duidelijk waar in je baarmoederslijmvlies het embryo geplaatst is, dus dat was een mooi bewijsje!
Nu natuurlijk hopen dat de eerstvolgende afdruk komt wanneer ik zwanger ben!
Heb ook gelijk even een foto gemaakt van de embryo, die ze op een computerscherm lieten zien. Allemaal kleine dingetjes maar ik vond het erg fijn, en het maakte zo'n behandeling wat persoonlijker.

Ze helpen daar natuurlijk vrouwen aan de lopende band, en ik ervaarde het als prettig dat er telkens geverifieerd werd wie ik was en waar ik woonde voordat ze iets toonden op het scherm of voordat ze de spuit erbij pakte.
En de foto's zijn een houvast, en toon je toch al trots aan de personen die weten dat je met zo'n spannend en slopend proces bezig bent.
Natuurlijk weet ik dat er 30% kans is, maar ik probeer superpositief te blijven.

Ik vond het de afgelopen 2 weken de meest emotionele weken van de afgelopen 1,5 jaar dat ik bij de fertiliteitspoli loop.
Je weet dat je gaat starten met IVF, en doet veel "voorwerk".
Dan komt het moment dat ze telkens controleren wanneer de punctie kan plaatsvinden. Ik moest op maandag woensdag en vrijdag.
Dan afgelopen week de punctie gehad, veel spanning daarvoor.
Ik was zo blij toen het gisteren DE dag was!
Zelfs mijn man zei het, dat hij de afgelopen 2 weken wel slopend vond. Vond ik wel lief toen hij dat zei, want ik uit dat niet zo snel, dus het is fijn om te weten dat we er beide zo over denken.
Nu staat gepland dat ik 4 december bloed moet prikken, dus we wachten het weer af!

Knuffel van mij
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 03 december 2014, 16:37:14 pm »

Horloges vanaf 5,95!

OMG, ik kan gewoon niet meer wachten, wat een verschrikkelijke week zeg met dat wachten.
Ik heb 21 november de TP gehad, en morgen moet ik bloed laten prikken.
Ik had dit onder een ander onderwerp ook al verteld, maar ik moet mijn zenuwen momenteel even kwijt!
Het kan alle kanten op. Aan de ene kant merkte ik dat ik menstruatiepijntjes heb, en soms wat lichtgekleurde afscheiding. Sinds dat moment weiger ik nog "te kijken" als ik naar het toilette ga. Gewoon Utrogestan erin en hoppa, weer de wc uit  ;D
Ik wil het zo graag, net als iedereen op dit forum graag wil dat het ooit eens lukt bij zichzelf. Dus ik weet ook dat de teleurstelling erg groot zal zijn. En natuurlijk zal er een maand wachttijd tussen zitten voordat je voor de tweede kans gaat (en dan nog weet je niet of de 2 die bewaard zijn, goed zullen ontdooien)
Dus aan de ene kant denk ik aan de negatieve dingen, maar ik denk ook aan:
Goh, ga ik al vertellen dat de bloedtest positief is? Want helaas gaat het bij sommigen na een aantal weken toch nog mis.
Stiekem ook al wezen struinen voor leuke namen....
Zucht, ik ben het even kwijt, en hou jullie op de hoogte

:-* :-* :-*

tanja1969

• Ivf-site Member of Honor!
  • een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 03 december 2014, 17:58:49 pm »

Horloges vanaf 5,95!

hey Jonna,

tis en blijft een spannend trajects in al zijn stadia's

wij kregen ook een fotootje mee van het embryootje wat ze tp deden, die zitten allemaal
in onze ivf/icsi map.
en ook onze eerste echo's erin maar bij ons ging het tot 3x toe fout.

spannend morgen de bloedtest, wij testten zelf altijd de dag voor onze bloedtest.
bij ons waren de 3 positieve testen ook positief bij de bloedtesten

mijn duimen draaien voor jullie dat jullie morgen een positieve bloedtest hebben

liefs Tanja

46 jaar, IVF-1 geen bevruchting, ICSI-2 zwanger curettage, ICSI-3 + 1 cryo helaas, ICSI-4 helaas, ICSI-5 vroege miskraam, ICSI-6 zwanger curettage, alle4 cryo's helaas, icsi7 helaas, icsi-8 laatste cryo's niet ontdooid helaas, einde voor ons, 2 boys (1995 en 2000) uit eerdere relatie

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 03 december 2014, 20:00:41 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi jonna,

Je kan morgenochtend natuurlijk zelf even een testje doen, dan weet je al zo goed als zeker wat de uitslag van het telefoontje wordt en kan je je daar ook een beetje emotioneel op voorbereiden(zodat je bijvoorbeeld op je werk niet in janken uitbarst..)

Succes!!

P.s. Ik zou de uitslag alleen aan mensen vertellen, die weten dat je in dit traject zit. De rest op zijn vroegst na 8 weken...of 13 weken...
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

tanja1969

• een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 04 december 2014, 10:44:47 am »

Horloges vanaf 5,95!

succes Jonna,

mijn duimen draaien , had je overigens zelf al een testje vanmorgen gedaan??

spannend we horen het strakjes wel

liefs Tanja
46 jaar, IVF-1 geen bevruchting, ICSI-2 zwanger curettage, ICSI-3 + 1 cryo helaas, ICSI-4 helaas, ICSI-5 vroege miskraam, ICSI-6 zwanger curettage, alle4 cryo's helaas, icsi7 helaas, icsi-8 laatste cryo's niet ontdooid helaas, einde voor ons, 2 boys (1995 en 2000) uit eerdere relatie

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 04 december 2014, 10:53:52 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi hoi,

Nee nog geen testje gedaan, durf het op een of andere manier niet!
Stom he, slaat nergens op maargoed.
Ik mag om 13.00 uur bellen!

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 04 december 2014, 13:32:04 pm »

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 04 december 2014, 14:29:29 pm »

Horloges vanaf 5,95!

;D ;D ;D

Ik ben om 11.00 uur al gebeld, dat ik zwanger ben!!!!!
Kan het nog steeds niet geloven!!!! Daarna gelijk een testje gedaan haha, heb ik zelf ook iets toonbaars.  ;)
Het is natuurlijk nog heel pril, en leef nu toe naar 24 december. Dan moet ik komen voor een echo.
Helaas komt het voor, op welke manier je ook zwanger raakt, dat het nog mis gaat dus het is EN vreugde EN terughoudendheid.
Heb zo gehuild toen ik ophing!!! Was de eerste 10 minuten niet aanspreekbaar voor mijn man, echt, ik kon niet meer stoppen....

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 04 december 2014, 14:36:10 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Jonna, WoW! Wat gaaaff!! Gefeliciteerd!!!!

Ja, tot 13 weken ben ik ook terughoudend geweest. Nu wachten op je eerste echo!!! De echte lange wachtweken beginnen nu! ;) maar wel de positieve!!

Liefs,
Conny

han87

• Lekker op weg
  • Never lose hope!
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 04 december 2014, 15:16:34 pm »

Horloges vanaf 5,95!

JAAA Jonna Gefeliciteerd !!! Super!!

Herkende de pijntjes van je wel wat ;) Denk dat is raak!!!  :love2:

Nu de spannende weken voor de echo...Maar probeer er vooral van te genieten...!!

Liefs han
2012 ivf nr 1 nederland 13 bevrucht verse tp raak met 9 weken miskraam tweeling. 9 cryos helaas negatief getest....ivf 2 ned. 5 bevrucht helaas allemaal negatief getest. Laatste cryo okt 2014..Niet goed ontdooid..Op naar gent...

tanja1969

• een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 04 december 2014, 18:13:39 pm »

Horloges vanaf 5,95!

jaaaaaaaaaaaaaaa Jonna en hubbie

van harte gefeliciteerd, poehee mijn duimen doen pijn van het draaien,
maar ik ben hartstikke blij voor jullie!!!
op naar een prachtige echo met een  :love2:

liefs Tanja

Ger

• Lekker op weg
  • Wij hopen op een klein wondertje.
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 04 december 2014, 19:59:46 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Wauw Jonna, wat goed nieuws zeg! Gefeliciteerd. Huil maar lekker uit meid. Wat heerlijk dat dit gelukt is. Het is dubbel ik weet het. De spanning is nog niet voorbij, maar de eerste mijlpaal heb je bereikt! Meid wat fijn. Nu op naar de volgende mijlpaal. Het kloppende hartje op de echo. Succes meid!

Liefs Ger
27 jaar. Juni 2014 ICSI eerste behandeling: ZWANGER. Nooit gedacht. Heel erg blij.

20-02-2015: daar ben je dan, wat ben je mooi!

Mak

• Lekker op weg
  • 2e ivf
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 04 december 2014, 20:23:36 pm »
Trotse mama na 1 IUI; 10 IUI en 1 ivf zonder resultaat, na 2e ivf: zwanger!