23 september 2017, 07:52:16 am

Auteur Topic: Snoezel speelgoed  (gelezen 2038 keer)

Rosalie2

• Kom net kijken :-)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
Snoezel speelgoed
« Gepost op: 04 september 2014, 18:38:25 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Wie O wie kan en wil ons helpen ( gratis, of voor heel weinig) met snoezelruimte en of inrichting. !! En evt lotgenoten

Wij zijn erg verdrietig en het kost ons een stress en energie !! ons zoontje van ruim 4 en half heeft autisme ( ASS) en slaapt nu ook nog eens heel slecht !! is veel verdrietig, boos en gefrustreerd !! En met zijn zusje van 13 maanden gaat niet samen !
Als niet snel verandert word het eerdaags toch tijdelijke uit huis plaatsing !   :'( echt heel verdrietig !! En mijn man is ook al minder gaan werken, dus minder in komen. Wel zijn we bezig met het realiseren van een snoezel ruimte (met de gemeente,zijn tentje wat er nu staat is hij erg wilt mee ) ti's een heel verhaal !! we krijgen wel hulp met expertise ! maar ti's te weinig voor wat het nu is, ondankss het aantal uren die er nu zijn voor onze zoon !
Hier is nu aardig brandje onstaan.

vandaar Onze op roep ( ik schrijf op het forum Icsi onze enige mogelijkheid)
Ik hoop dat er lieve mensen zijn die ons beetje willen en kunnen helpen.
Op andere site over snoezelen stond, durf te vragen. Dus bijdeze.

We zien jullie reactie te gemoed.

Liefs Esmee

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
Re: Snoezel speelgoed
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2014, 13:04:42 pm »
Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hallo,

Vreselijk wat jullie moeten doorstaan.
Maar ik vraag me af of jullie oproep alhier terecht is.

De meeste mensen alhier, incl. ikzelf hebben vele hoge kosten moeten dragen en doorstaan om onze kinderwens uit te laten komen. Bij ons is dit 9.5 jaar lang niet gelukt, maar we hebben wel duizenden euro's hiervoor moeten betalen. Omdat bij lange na niet alles wordt vergoed door verzekeringen.

Wat verwacht je van onze groep, wat moeten wij voor jullie doen, wat kunnen we zonder geld te geven betekenen?

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url