19 januari 2018, 22:06:26 pm

Auteur Topic: starten met IVF  (gelezen 4740 keer)

Ilona

• Kom net kijken :-)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
starten met IVF
« Gepost op: 22 juni 2014, 08:58:10 am »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hallo allemaal,

Een poosje niet geweest hier. Had even genoeg aan mezelf en alles wat we afgelopen anderhalf jaar hadden meegemaakt om er achter te komen wat er aan de hand was en mijn lichaam zover te krijgen dat we ├╝berhaupt met IVF konden starten.

En nu.... Het is zover. Ik ben eind mei begonnen met de pil en ga morgen de eerste spuit met Lucrin spuiten. Heel erg spannend dat we nu gaan starten, maar wat een fijn gevoel dat ook wij nu eindelijk kans gaan krijgen dat we zwanger zouden kunnen worden.

Ik heb nog wel een vraag. Ik ga beginnen met de hormonen te spuiten en dit moet ik elke dag voor 12.00 uur doen. Moet je dit elke dag op hetzelfde tijdstip doen, of maakt dat niet uit als het maar voor de middag is? Mijn gevoel zegt dat het beter is dit elke dag op hetzelfde tijdstip te doen, maar het zou gemakkelijker zijn als het niet uit zou maken. Ik hoor graag van jullie....

tanja1969

• Ivf-site Member of Honor!
  • een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
Re: starten met IVF
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2014, 12:33:09 pm »

Horloges vanaf 5,95!

welkom terug Ilona,

heerlijk dat jullie nu eindelijk kunnen starten, tis wel beste om elke keer jezelf op/rond hetzelfde tijdstip te prikken maar bij ons zeiden ze beter van wel maar uurtje eerder of later is nog geen ramp als je maar niet te veel tijd tussen de prikken doet.

succes meid!!!

liefs Tanja
46 jaar, IVF-1 geen bevruchting, ICSI-2 zwanger curettage, ICSI-3 + 1 cryo helaas, ICSI-4 helaas, ICSI-5 vroege miskraam, ICSI-6 zwanger curettage, alle4 cryo's helaas, icsi7 helaas, icsi-8 laatste cryo's niet ontdooid helaas, einde voor ons, 2 boys (1995 en 2000) uit eerdere relatie

lief

• Ivf-site Prince(s)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2014, 15:54:12 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi,

Welkom hier :)
Persoonlijk zou ik alle vragen over je medicatie en het juiste gebruik ook even overleggen met de poli, daar zijn ze voor, toch?!
Succes.

Liefs Lief

Ilona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2014, 20:23:06 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Dat ga ik morgen ook zeker even doen, maar was toch best wel al nieuwsgierig naar andere ervaringen.... vandaar mijn vraag!

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 juni 2014, 18:10:49 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ik heb nooit exact op dezelfde tijd gespoten, maar wel altijd half uur eerder of max half uur later.

Dat is nooit een probleem geweest ;)

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Marijke

• Best wel stoer!
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2014, 13:18:21 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ha,

Ik zou het ook met het ziekenhuis overleggen. Mijn dokter zei dat je een speling van max. een uur mag hebben.

Succes!
Marijke
33 jr / sinds 2012 medisch traject / april 2013 ICSI 1: 13 eitjes, 9 embryo's, 3 tp's / januari 2014 ICSI 2: 9 eitjes, 6 embryo's

Ilona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 21 juli 2014, 13:36:22 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Gisteren punctie gehad. Er zijn 4 eicellen gevonden. Vandaag telefoon gehad dat ze alle 4 bevrucht zijn. Normaal gesproken dus woensdag terugplaatsing. Spannend...

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2014, 07:17:41 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Ilona,

Heb je je tp gehad?
Hoe gaat het als dat zo is nu met de wachtdagen?
Verloopt het een beetje goed?

Hoor graag van je,

Liefs Pitbull_Lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Ilona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 augustus 2014, 00:26:25 am »

Horloges vanaf 5,95!

We hebben terugplaatsing gehad. Mogen donderdag testen. Ook 1 8 cellig embryo ingevroren. Nu lekker op vakantie. Proberen zo iets de spanning te onderdrukken. Voel nog helemaal niks.......

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 augustus 2014, 08:22:28 am »

Horloges vanaf 5,95!

Goed punt dat je nog niets voelt, ik denk dat dat alleen maar in je voordeel werkt.
Probeer idd afleiding te zoeken en geniet van je vakantie.

Benieuwd of je poging gelukt is als je terugkomt.

Een 8cellige ingevroren klinkt ook hoopvol, maar als je die voor een brusje zou kunnen gebruiken zou het nog mooier zijn.

Liefs Pitbull_lady :love2:

[/url

Ilona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 september 2014, 16:48:22 pm »

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 september 2014, 18:31:30 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Wat Leuk! Gefeliciteerd!!! Je hoeft dus niet altijd wat te voelen! ;)
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!