23 september 2017, 07:52:21 am

Auteur Topic: Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)  (gelezen 73571 keer)

Ger

• Lekker op weg
  • Wij hopen op een klein wondertje.
    • Bekijk profiel
Re: Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)
« Reactie #285 Gepost op: 28 januari 2015, 15:10:28 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hoi Brenda,

Ja ik voel me oke. Gelukkig wel. Nu zwangerschapsverlof. Nog een paar weekjes en dan is het zover. Best wel spannend eigenlijk... Lijkt me ook dubbel voor jou. Zeker om dit zo tegen jou te zeggen. Ik waardeer enorm dat je er ondanks alles toch naar vraagt.

Ik kan me voorstellen dat je twijfelt. Je zit al veel langer in de mallemolen dan ik. Dus adviseren kan ik je niet. Het klinkt misschien cliché maar het enige wat ik kan zeggen is volg je hart. Jullie moeten er samen achter staan. Dat weet jij als geen ander. Sterkte met je keuze.

Liefs Ger
27 jaar. Juni 2014 ICSI eerste behandeling: ZWANGER. Nooit gedacht. Heel erg blij.

20-02-2015: daar ben je dan, wat ben je mooi!

Susan

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #286 Gepost op: 05 februari 2015, 13:46:24 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hallo Brenda,

Ik snap het ook dat je twijfelt. De wens om een kleintje te krijgen blijft kriebelen, maar weer het traject in is ook erg zwaar. Sterkte met je keuze.

Ik heb uiteindelijk toch een punctie en terugplaatsing gehad. Helaas afgelopen dinsdag met negatieve uitslag. Er zitten nu nog 6 embryo's in de vriezer. Ik ben blij, dat we nog cryo's hebben, maar we hebben nu niet zoveel kansen meer. Ik zit nu in een rustmaand en begin mrt gaan we waarschijnlijk weer verder. Erg spannend! Ik hoop dat het nu eindelijk gaat lukken.

Veel liefs,
Susan
mrt'13 laparoscopie, okt'13 eerste ivf, 3 tp, helaas, juni'14 laparoscopie, aug'14 start 2e ivf, helaas geen eitjes, okt'14 opnieuw starten 2e ivf, nov'14 punctie, 1 tp, helaas, dec'14 start 3e ivf, jan'15 punctie, 1 tp, helaas, nog 6 cryo's over, 3 apr tp, nog 2 cryo's over, niet gelukt.

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #287 Gepost op: 05 februari 2015, 16:13:00 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Susan,

Helaas lees ik dat het niet gelukt is deze maand.
Ik blijf voor je duimen hoor, hoop echt dat je een keer geluk hebt!
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Ger

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #288 Gepost op: 26 februari 2015, 17:06:53 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi meiden,

Mag ik jullie voorstellen: Roos! Ze is vrijdag 20-2 geboren om 12.55 uur. Het was een turbo bevalling van 5 uurtjes. Ik heb het ervaren als een sprookje en kan nog steeds niet geloven dat dit wonder mij/ons is overkomen. We zijn zaterdag weer thuis gekomen en Roos maakt het goed. Ik had wat last van complicaties maar die zijn dinsdag opgelost in het ziekenhuis. Nu kan m'n herstel beginnen. Iedere keer als ik Roos aan het voeden ben schiet ik vol. Ik kan het niet bevatten dat na 1 poging icsi ik nu met een prachtig wonder in m'n armen sta. Meiden dit geluk gun ik iedereen. Geef nooit zomaar op en bedankt voor alle lieve reacties als ik weer eens m'n hart had gelucht. Ik ga weer fijn genieten van m'n meisje.

Liefs Ger
« Laatst bewerkt op: 04 augustus 2015, 11:47:51 am door Ger »
27 jaar. Juni 2014 ICSI eerste behandeling: ZWANGER. Nooit gedacht. Heel erg blij.

tanja1969

• Ivf-site Member of Honor!
  • een zeer fijn forum
    • Bekijk profiel
« Reactie #289 Gepost op: 26 februari 2015, 20:40:41 pm »

Horloges vanaf 5,95!

hey Ger en hubbie,

van harte gefeliciteerd met jullie Roos
ooo wat is ze mooi, geniet maar flink van haar

liefs Tanja
46 jaar, IVF-1 geen bevruchting, ICSI-2 zwanger curettage, ICSI-3 + 1 cryo helaas, ICSI-4 helaas, ICSI-5 vroege miskraam, ICSI-6 zwanger curettage, alle4 cryo's helaas, icsi7 helaas, icsi-8 laatste cryo's niet ontdooid helaas, einde voor ons, 2 boys (1995 en 2000) uit eerdere relatie

Maria80

• Kom net kijken :-)
  • *
  • Mama van een ICSI-wondertje!
    • Bekijk profiel
« Reactie #290 Gepost op: 28 februari 2015, 15:21:26 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Ger,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roos! Wat een mooi meisje en wat een wonder hè? Geniet ervan! Ons ICSI-wonder is alweer 14 maanden en rent al door het huis.☺
Veel succes met je herstel!

Liefs,
Maria
Na een miskraam en een dochtertje geboren na 15 weken zwangerschap, zijn wij op 30 december 2013 de trotse ouders geworden van een zoon!

Brenda38

• Best wel stoer!
  • Wij gaan voor een brusje!
    • Bekijk profiel
« Reactie #291 Gepost op: 02 maart 2015, 23:50:00 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Wow ger al bevallen. Van harte gefeliciteerd meid! Ook voor papa natuurlijk. Wat een wonder he en rijk bezit. Wat een mooi meisje ook en leuke naam. Heerlijk genieten hoor. Geef je borstvoeding? Veel geluk!

Liefs brenda
2008 1e ICSI,maart 2009 dochter geboren
2012 uit 3e ICSI zoon levenloos geboren met 36 weken zwangerschap
2013 oktober miskraam na ICSI met 7-8 weken
Nu start 2e ICSI (totaal 6e) lang schema, nu aan de pil, 12 mei start decapeptyl en 22 mei start menopur voor brusje!

Ger

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #292 Gepost op: 07 maart 2015, 17:12:50 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi meiden,

Dank jullie wel allemaal. Het gaat super met Roos. Ik zelf ga ook wel weer lekker. Heel rustig aan gedaan. Dat scheelt een hoop.

Brenda, ik geef idd borstvoeding. Roos en ik moeten nog ff samen een ritme vinden haha. Maar het gaat me tot nu toe goed af. Het is heel intiem om te doen en mooi ook. Ik ben blij dat het is gelukt want deze ervaring niet willen missen. Heb jij ook borstvoeding gegeven?

Liefs Ger

Brenda38

• Best wel stoer!
  • Wij gaan voor een brusje!
    • Bekijk profiel
« Reactie #293 Gepost op: 21 maart 2015, 22:47:31 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi ger.

Fijn dat het zo goed gaat. Ik heb lotte 1 jaar gevoed. Was altijd erg makkelijk vond ik. Ze is donderdag alweer 6 geworden gaat snel de eerste jaren.
alles goed hier verder. Hoe is het met de rest van de meiden??
Groetjes brenda
2008 1e ICSI,maart 2009 dochter geboren
2012 uit 3e ICSI zoon levenloos geboren met 36 weken zwangerschap
2013 oktober miskraam na ICSI met 7-8 weken
Nu start 2e ICSI (totaal 6e) lang schema, nu aan de pil, 12 mei start decapeptyl en 22 mei start menopur voor brusje!