22 november 2017, 04:44:56 am

Auteur Topic: Patricia  (gelezen 28909 keer)

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
Re: Patricia
« Reactie #91 Gepost op: 08 december 2015, 04:32:05 am »
Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hi Patricia,

Hier alles goed! Ben nu 23 weken en het loopt allemaal prima, alleen een betje last van mijn bekken. Dus regelmatig sporten om de fysio/ osteopaat te voorkomen! Ben pas met 19 weken zwangerschapskleding gaan dragen!ben ook minder aangekomen, wat ik erg fijn vind. Grappige is dat ik nu 1 kg zwaarder ben dan dat ik mijn vorige zwangerschap gestart ben, dus ik voel mij een stuk fitter! En dat buikje is nu wel zichtbaar , maar niet superdik ofzo! ;D

Op het werk nu verteld en ze reageerde heel leuk en enthousiast. Ze hebben mijn contract ook in onbepaalde tijd omgezet! Ik ga 7 maanden met verlof! Verder hebben wij een huis gekocht en verbouwd en ons eigen appartement verkocht. Vrijdag gaan we verhuizen en maandag hebben we de oplevering van ons appartement! Dus heel veel gebeurd!

Hoe is het nu met jou?
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 09 december 2015, 20:27:32 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Wat een veranderingen allemaal Conny! En gelukkig allemaal positief! En wat een opluchting je contract in onbepaalde tijd!
7maanden verlof is ook wel erg lekker!
Doe je wel voorzichtig idd met je bekken. Mn vriendin heeft er ook last van. Die kon op een gegeven moment amper nog zitten.
Wat fijn dat je je fitter voelt. Ik hoor idd van meer mensen die gewoon zegmaar afvallen zich zoveel lekkerder in hun vel voelen zitten. Ik ben zelf niet dik en kan eten wat ik wil dus ik heb geen idee, maar ik geloof het zeker!

Hier alles lekker. De kinderwens nog steeds niet af kunnen sluiten en met tijd en wijlen heb ik er nog zeker verdriet om. Verder gaat het lekker. Sinterklaas gelukkig weer weg dus voor Koen een wat relaxere tijd. Die was me dr een partijtje zenuwachtig! Gelukkig geloofde hij me wel als ik zei dat als hij van mij zn schoen mocht zetten zwarte piet egt kwam netals met pakjesavond. Hij was zo bang dat hij geen kadotje kreeg omdat sinterklaas hem niet hoorde zingen. Arme jongen.
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 12 januari 2016, 10:18:21 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hi Patricia,

Hier weer eens een berichtje. Heb je de feestdagen een beetje overleefd?

Alles gaat goed. Ikben nu 6,5 maand zwanger. Met bekken houdt zich goed. Ik sport nog twee keer in de week. Ik zal wel binnen een paar weken stoppen met bodypumpen denk ik. Dan begint echter de Zwangerschapspilates en daarnaast blijf ik gewoon zwemmen.

We zijn half december verhuisd en het huis begint nu langzaam redelijk af te komen. Deze week worden nog de laatste belangrijke dingen gedaan en dan blijven er nog een paar klusjes openstaan, die geen haast hebben. Dus de rust keert terug en dat kan ik bij onze tweejarige florian ook merken gelukkig. Ik hoop dat hij binnenkort naar zijn nieuwe kamer en bed gaat, zodat ik de babykamer gereed kan maken. Even een likje meisjesstijl eroverheen!
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!