19 januari 2018, 21:59:04 pm

Auteur Topic: 1e keer IVF  (gelezen 23383 keer)

Mak

• Lekker op weg
  • 2e ivf
    • Bekijk profiel
Re: 1e keer IVF
« Reactie #60 Gepost op: 27 april 2014, 18:29:27 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Heb nu ook de griep erbij.  :-\
Ach nog 3 weken   ;)
Geen zin om iets te eten...hopelijk blijven de kilo's me gespaard.
Lig nu plat. Gelukkig is het weekend en is mijn man ook thuis voor ons lief en druk dochtertje...
Trotse mama na 1 IUI; 10 IUI en 1 ivf zonder resultaat, na 2e ivf: zwanger!

Hope/fear

• Best wel stoer!
  • Dankzij donor eicellen eindelijk een kans :)
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 27 april 2014, 22:55:42 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Mak, wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt. Wat moeten we er veel voor over hebben he...
Maria, Ontzettend gefeliciteerd! Heerlijk al dat goeie nieuws. Geniet ervan.

Zelf ben ik weer/nog aan het wachten. De estradion lijkt heel weinig tot niets te doen. De laatste keer had ik 0.0 mm nieuw bms. Om moedeloos van te worden.

Ik had absoluut verwacht dat het traject zwaar zou zijn. Wat ik niet had verwacht is dat dit eerste kleine stukje zo ontzettend moeilijk zou gaan en lang zou duren. Vooral het wachten, het toeleven naar een datum en dan telkens teleurgesteld worden valt me zwaar. Het gevoel van in de startblokken staan maar niet van start kunnen gaat. Het is zo frustrerend. Vooral als je bedenkt dat het zwaarste nog moet komen.

Ik vind het goeie nieuws hier lezen heerlijk. Het geeft me hoop. Maar door te lezen over al die vrouwen die al in een verder stadium zitten realiseer ik me wel iets. Of het nou goed gaat of niet, en misschien juist als het goed gaat: mijn leven zal voor een nog onoverzienbare tijd bestaan uit dat wachten. Constant die periodes vol spanning angst. Ergens naartoe leven dat zo belangrijk is dat het, hoe hard je je best ook doet om het te voorkomen, je leven (deels) overneemt.
Ik had me niet gerealiseerd hoelang je na een positieve zwangerschapstest nog bezig bent met wachten.

Het valt me zwaar... Hoe hard ik ook zoek naar afleidingen en er positief in blijf staan. Het wachten en natuurlijk de machteloosheid zijn uitputtend...

XX
Eerste ICSI poging (met donor eicellen): 5 Eskimos in de vriezer :D

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 28 april 2014, 09:51:56 am »

Horloges vanaf 5,95!

@hope/fear Zeer herkenbaar meid.
Na jarenlang verdriet en tegenslag op tegenslag, had ook ik verwacht dat nu ik zwanger testen en het al langere tijd goed gaat, het allemaal wel mee zou vallen. Helaas is het tegendeel waar...
Tuurlijk is het fijn, tuurlijk ben je blij, maar je hebt 9 mnd om tot een kindje te komen, 9 slopende maanden vol onzekerheid, helaas.
Maar toch is het fijn, om telkens een echo te mogen laten maken, waarop te zien is dat het boven alles GOED gaat.
Want al dat lange wachten, alle voorgaande ellende, is maar op 1 ding gebasseerd, dit kleine stukje hope ;)
dat waar we allemaal naar toe leven. Iedereen hier op het forum.

Liefs van mij :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Carrie

• Best wel stoer!
  • you'll never walk alone
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 21 maart 2015, 20:09:25 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoe gaat het nu met jullie? Ik krijg waarschijnlijk te horen dat we naar ivf gaan na 23-3. Ik ben benieuwd of de punctie erg veel pijn doet en hoe het met jullie en/of andere dames is gegaan? Ze laten ons toch niet ivf pogingen ondergaan? Ze zijn dan toch ook voornemen dat het gaat lukken, al weet je het nooit zeker en die onzekerheid maakt ook mij erg wankelig. Ik lach te weinig en ben er heel veel mee bezig. Maar goed ik blijf benieuwd naar of jullie al verder zijn moeten gaan of dat het gelukt is.

Groetjes, Carrie
Heb na kijkoperatie, laparoscopie, hysteroscopie, 2x Mr-hifu vanwege vleesboom 3x iui zonder hormonen en nu 3x met hormonen gehad. Gesprek ivf gehad en gestart met hormonen helaas te weinig eitjes op 13-6 IUI nummer 7 in september weer opbouwen naar ivf. Hopelijk lukt het dan.