19 januari 2018, 22:09:04 pm

Auteur Topic: Lievie's ivf traject.........  (gelezen 55111 keer)

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
Re: mijn ivf traject.........
« Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2014, 09:38:40 am »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Klopt meid, de kwaliteit is het meest belangrijk. Als je er 5 hebt waarvan er 4 bevrucht worden en ze zijn van A kwaliteit en je kunt er 1 of 2 laten terug plaatsen en de andere zijn van des danige kwaliteit dat ze als cryo ingevroren kunnen worden, dat is alles bepalend.

Maarrrrrr nog vel belangrijker is, of ze bij je innestelen en blijven plakken.
Het lijkt simpel, maar helaas zoals je bij mij kon lezen gaat het nog wel eens fout :(

Ik hoop voor jou dat meteen de eerste blijft plakken natuurlijk.

Heel veel succes met de punctie nogmaals meid.

THNX voor je kaarsje, ik hoop het ook echt. Maar ben tegelijkertijd ook behoorlijk bang.

Liefs van mij xx
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

suzyQ

• Ivf-site Super Hero!
  • live life to the max!
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 16 januari 2014, 11:23:37 am »

Horloges vanaf 5,95!

Welkom Jeanine!

Je kunt een eigen voorsteltopuc maken, maar inbreken op een ander topic kan ook hoor.
Spannend, je eerste behandeling! Vanavond dus voor het eerst spuiten, Puregon en decapeptyl neem ik aan? Vind je het eng om zelf te moeten spuiten? Mijn man deed het de eerste behandelingen voor me, maar laatste keer heb ik het een paar keer zelf gedaan.
Plek koelen met ijsklontjes voor je gaat prikken werkt wel fijn. Zeker de deca heeft een venijnig naalden.

Lievie, is de punctie inderdaad zondag?

36 jaar, kinderwens '08, 3x IUI '09, 1e ICSI jul '09 raak! Koen geboren 7apr10, 1e IVF brusje jan '11 raak! Thijs geboren 29sep11, 1e IVF voor nog een brusje raak! Bram geboren 9sep13.

jeanine

• Begin het te snappen!
  • **
  • hallo
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 16 januari 2014, 20:39:40 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi suzyq

Ik heb vanochtend een echo gehad in het ziekenhuis
Moest vanavond de decapeptyl spuiten en was zeker een venijnige naal
Ik moest het zelf doen omdT mijn man aan het werk is vknd het wel moeilijk hoor
Moet vanaf morgen de decapeptyl en de puregon spuiten moet 225 eenheden spuiten met de puregon

lievie

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 17 januari 2014, 21:28:23 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Lieve allemaal,

Weer even een update in mijn verhaal. Vanmorgen vroeg ging me wekkertje om 05.30 pff wat een vroegte. Aangezien ik de laatste 2 x te laat was en me daar heel druk over maakte dacht ik nu nog maar wat eerder. En ja hoor natuurlijk reed alles vandaag wel door en zit je met je goede gedrag om 07.25 in zkh en had om 8 uur afspraak. Ach ja in ieder geval op tijd maar kliniek van nog gesloten zelfs. Goed meteen als eerst aan de beurt dat is wel fijn want niks moet uitlopen moet straks ook nog werken.

Gelukkig alles goed, 5 ei blaasjes nog steeds en allemaal op de juiste grote, viel me wel op dat eentje al 22.6 is dus misschien al bijna te groot ????? pff  moest bloed prikken om me waardes te bepalen en ook daar kreeg ik vanmiddag telefoon over dat dat allemaal goed is, en dat de punctie dus zondag gaat plaats vinden om 09.45 uur. AAH spannend. Ergens wel zin in, me eierstokken in ieder geval .LOL. die hebben zo iets van is leuk geweest jonge dame, wij willen ervan af..... En tja dan moet het maar he :P :P

Wel extreem nerveus nu al, pff maar wel iets minder volgens mij als ik dat ik vorige week was, toen als ik het al overhad werd ik dizzy etc etc. Ik ben zo nieuwsgierig hoeveel eruit komen en hoeveel der bevrucht worden.

Opeens had ik net een beetje lichtelijk paniek. Ik moet om 22.30 uur prikken vanavond en was aan werken toen ze me terug belde, en nu dacht ik heeeeeeeellpppp hoeveel eenheden moet ik nou spuiten, heeft ze dat wel gezegd NEE dat niet owe shit nee toch help help help...... nummer gebeld voor spoed gevallen, niemand te pakken krijg een bandje dat ze niet bereikbaar zijn wat is dan nummer voor spoedgevallen :-[ :-[ ??? ??? ???  nou goed het ziekenhuis zelf gebeld, Ivf gebeuren is heel apart gebouw daar maar toch afdeling gynaecologie gebeld en ja hoor konden gelukkig mijn dossier in zien.  Moet 2 ampullen met poeder mixen met 1 vloeistof. dus 10.000 EH ok ok weer rustig pff zeg zal je maar gebeuren. Ik ga zo lekker ff met de hondjes wandelen en dan erna maar eens me prik gaan klaar maken. PFFF wat spannend allemaal zeg...

Fijne avond allemaal X
7 MK's van spontane zw, 1 mislukte ivf poging vol goede moed op na ivf 2. (wel beetje angstig dat mijn droom om mama te mogen worden nooit zal worden vervuld)

jeanine

• Begin het te snappen!
  • **
  • hallo
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 17 januari 2014, 21:43:04 pm »

Maria

• Best wel stoer!
  • Bezig met 1e IVF
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 18 januari 2014, 12:52:51 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Wat spannend Lievie. Succes zondag.
Ben echt heel benieuwd hoe de punctie gaat bij het VU.
Wij zitten in de 1e ronde IVF ook bij het VU. Ik ben nu nog in het traject pil slikken en sinds 3 dagen decapeptyl spuiten in de ochtend.
Ik heb de controles in het Westfriesgasthuis Hoorn. Punctie en terugplaatsing zal in het VUmc zijn.
As woensdag stop ik met de pil en dan na volgend weekend starten met GonalF.
Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat.
Tot nu toe nog geen last van de spuit, misschien nog te snel.
Hebben jullie ervaringen met de bijwerkingen van decapeptyl en GonalF?
Succes allemaal.
PS: Zit sinds een paar dagen op dit forum.
Ik ben 38 jaar. 3x IUI, laparoscopie gehad in oktober 2013, waar (oude) verklevingen achter mijn baarmoeder zijn gevonden, waaraan mn eileiders en eierstokken verkleefd zijn. Nu IVF. Mijn vriend heeft al 2 kinderen (13 en 9 jaar).
1e mislukt, nog 6 rietjes met 9 embryo's. Nu een rustmaand.

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2014, 20:12:00 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Maria, ik heb veel bijwerkingen gehad op de deca, hoofdpijn en verschrikkelijk moe, na afloop 30kg aangekomen. Dus niet heel positief qua bijwerkingen.

Wens je veel sterkte en succes met je behandeling meid.
Ps je kunt een eigen topic aanmaken voor je eigen verhaal als je dat wilt ;)

Welkom op het forum.

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

lievie

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2014, 18:31:52 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hallo lieve dames,

Daar was ik dan,weer beetje bij gekomen van de ochtend ga ik mijn verhaal typen.
Vanmorgen vroeg ging me wekkertje, lekker wezen douchen, wakker worden met kop thee want koffie mocht ik niet. Beschuitje erbij geprobeerd kreeg deze niet weg, manlief en ik waren der klaar voor. Was nog behoorlijk bijtijds maar besloten rustig te gaan aanrijden, wachten is alleen maar nog stressvoller dus wij zijn gaan rijden. Het komt dan wel in eens heel dichbij, hoe dichter bij Amsterdam hoe sneller mijn hart klopte. PFFF........ Half 10 aankomst VU amsterdam moesten er om 09.45 uur zijn, dus kwartier te vroeg, manlief moest zijn dinggentje gaan doen en ik moest plaats nemen bij de paarse stoelen, elke keer bij controle echo's moest je plaatst nemen bij de rode stoelen aan de andere kant van het gebouw. Daar zat ik dan alleen... eerst maar eens naar de wc, lege blaas is het beste. Manlief klaar, gelukkig nog voor ik na binnen werd geroepen. Kwam verpleegkundige me halen maar zo onpersoonlijk helaas in tegenstelling van me eerdere afspraken want toen waren ze juist heel meegaan. Maar deze van vanmorgen kan nog wel een lesje leren hoe om te gaan met mensen die vol spanning zitten :P

Mevrouw( ik)  u kunt zich hier omkleden, en nog even plassen. Dan kom ik zo weer bij u. Zo gezegd zo gedaan kon wel eens waar nog weer plassen, dacht zal vast niet lukken want ben net geweest.
Verpleegkundige komt weer, gaat u maar liggen en draait u maar met uw kont naar mij toe, en voor ik voor mezelf goed lag zat injectie er al in  ??? ??? Ok...... Mevrouw u moet ook dit tablet nemen. Ik zeg mag ik ff bij komen van die prik en recht op gaan zitten, terwijl ik bezig was, zegt verpleegkundige weer u moet nu wel die pil nemen hoor........ GRRRRRR.............. JA B*t*H........... pff, ik pil genomen.

Drie kwartier later komen gelukkige andere me halen niet weer die .......... werd weg gereden in me bed naar behandel kamer. Of ik even wilde overstappen van bed naar stoel, ik dacht doen we ff maar zodra ik om hoog ging jeetje zeg oke dacht dat medicatie niet echt werkte maar dit was het bewijs van wel hahaha alles begon te draaien en doen, leek net helemaal lam. Moeizaam over gestapt en toen begon het hoor.

Mevrouw bent u naar de wc geweest, uw blaas is nog zo vol? JA ik ben zelfs 2 x geweest. Oke dan gaan we eerst uw blaas legen  :o :o katheter ingebracht niks van gevoeld ;D daarna word je doos gespoeld met warm water en de eendenbek, eerlijk gezegd vond ik dat van alles het minst prettig.
"Zo "zegt de gyn. we gaan beginnen je kan zo een prik voelen, en ja hoor ik voelde iets maar niet echt een prik meer een por in me buik. En weer een por in me buik, nog een por.... mevrouw dat was de rechterkant. OW zeg ik echt waar.... Nu gaat u straks weer een prik voelen. Deze voelde iets gemener maar nog niet echt pijnlijk. Omdat deze wat moeilijker lag. Dan weer drie keer een flinke por in me buik. Mevrouw u bent KLAAR.......... NEE echt zeg ik oke YES YES YES ik ben zo stoer ik ben zo stoer hahaha zo blij dat het me reuze is mee gevallen. En ben echt wel een pieperd hoor dames maar echt waar het valt dus reuze mee  :D :D :D. Even wachten op de arts, half uurtje later kwam hij, bij mij waren er maar 3 goede eitjes  :'( :'( :'( en of manlief nog een keer ze ding wilde doen want hij had heel veel dode zaadcellen..... Hoe dan dachten we allebei, hij heeft altijd goed en mooi zaad en nu dode ... hmm ok hij weer weg, ik eigenwijs al aangekleed en weer naar de wachtruimte gestrompeld wilde naar huis....... Mevrouw word ik aangesproken wat gaat u doen, waarop ik zeg ik ga zo naar huis hahaha zegt ze ik breng u ff naar een stoel want u ziet wel wit. Ja dat kan kloppen want was net nog ff iets te snel dan me lichaam wilde. hahaha thuis lekker ff me bedje bezocht en goed 2 uurtjes geslapen. Nu dus wachten op dinsdag, hopelijk is het gelukt en mag ik woensdag terug komen :D ;D ;D zin in.

@ jeanine nog bedankt voor je support :D

@ maria welkom op dit forum, zoals je hierboven kunt lezen viel het me reuze mee, echt nogmaals ik heb me veelste druk gemaakt voor iets wat echt mega mee valt. Van de hormonen dezelfde als jij gebruikt, ook helaas veel bijwerkingen gehad. Zelfde als pitbull_ lady ook al schreef, en idd ook bij de decapeptyl. ik had extreem hoofdpijn, elke dag weer. Wat prikkelbaarder ook trouwens. Maar wat ik wel vond eerste week dacht piep ik moet nog zo lang prikken en daarna nu dus heb ik de punctie alweer gehad. Gaat gelukkig wel snel :D
Even vraagje over dat jij in ochtend prikt was dit ook de bedoeling ? Ik heb gehoord een vast tijdstip?

Zo dit was mijn punctie verhaal : :D ;D

Tot snel weer X
7 MK's van spontane zw, 1 mislukte ivf poging vol goede moed op na ivf 2. (wel beetje angstig dat mijn droom om mama te mogen worden nooit zal worden vervuld)

jeanine

• Begin het te snappen!
  • **
  • hallo
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2014, 20:30:01 pm »

Horloges vanaf 5,95!

@ lievie

Wat fijn dat het zo Is meegevallen en dat je geen pijn hebt gehad
Jammer dat er maar drie goede eitjes waren nu hopen dat er 1 tussen zit bevrucht wodt spannend Hoor
Heel veel succes deze dagen

Maria

• Best wel stoer!
  • Bezig met 1e IVF
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2014, 20:48:38 pm »

Horloges vanaf 5,95!

@lievie wat een goede ervaring, ik zie nu al naar de punctie uit  ;)
Jammer maar 3, hopelijk alle 3 bevrucht. Dus je hoort het dinsdag, duim voor je.
Ik moet decapeptyl in de ochtend om 7:15 prikken en in het weekend niet later dan 8:15
GonalF moet ik over een week in de avond prikken.
Tot nu toe nog geen bijwerkingen. Mmm alleen 2 kg aangekomen, maar misschien toeval, hoop ik.
Groetjes
Maria
Ik ben 38 jaar. 3x IUI, laparoscopie gehad in oktober 2013, waar (oude) verklevingen achter mijn baarmoeder zijn gevonden, waaraan mn eileiders en eierstokken verkleefd zijn. Nu IVF. Mijn vriend heeft al 2 kinderen (13 en 9 jaar).
1e mislukt, nog 6 rietjes met 9 embryo's. Nu een rustmaand.

lievie

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2014, 15:33:45 pm »

Horloges vanaf 5,95!

@ maria ja ik ben ook mega blij dat gisteren zo is mee gevallen. Vandaag echter wel iets meer last, tenminste last een wat zeurderig gevoel in me buik, verdoving is natuurlijk uit gewerkt en merk nu wel dat ze iets hebben gedaan. Maar enorm pijn wil ik ook niet zeggen. Lekker rustig aan doen moet het goed komen. Ja dinsdag ochtend moet ik bellen of alles gelukt en of ik een TP krijg. IK HOOP HET ECHT anders is het een weggegooide kans en dat doet pijn. Laten we hopen op eerste en gewoon relaxt naar woensdag gaan. Aangekomen ben ik trouwens ook wel beetje. En de prikken deed ik juist in avond, achter elkaar. Niks over tijden bij mij gezegd :o ???.

@ jeanine idd hopen op 1 goede........... Pff maar vind nu dagen niet opschieten lol, gisteren pas geweest maar wil dat morgen is. En liefst woensdag, en dan eigenlijk de dag erna 3 feb. hahaha moet dan bloedprikken.

Spannend allemaal  ;)

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2014, 16:59:17 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hey meissie,

Hoe is het nu met je?
Ik neem aan dat je de uitslag hebt gehad inmiddels Lievie?

Hoop zo voor jullie dat er op zijn minst 1 is bevrucht en goed is gaan delen??

Hoor en lees graag je verhaal meid,

xx Pitbull_Lady :love2:

[/url

lievie

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 21 januari 2014, 21:35:41 pm »

Horloges vanaf 5,95!

@ pitbull_lady Ik heb vanmorgen mogen bellen om te horen of er bevruchting plaats heeft gevonden. JA dat was  ;D ;D ;D
Zo blij, morgen de TP en hoor ik ook meteen of ze alle 3 bevrucht zijn nu weet ik dat helaas nog niet. Morgen weet ik meer :D
In ieder geval de TP en dan 3 feb mag ik bloed prikken :D:D Spannend allemaal, hoe is het met jou nu ?

X

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 22 januari 2014, 13:46:51 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Mag je bloed prikken?
Bij mij doet onze huisarts hier heel vaag over, moet gewoon maar een test doen..ik wil altijd zekere voor het onzekere ;)

Ik heb wat vage klachten, vreemd gevoel in mn linker onder been, alsof hij bij tijd en wijlen mega gloeit etc.
Verder gaat het redelijk...

Liefs Pitbull_lady :love2:

[/url

lievie

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 22 januari 2014, 15:46:09 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hallo Dames,
Hier was ik weer even. Ik ben net terug uit ziekenhuis en was zo gaaf om de beeb in spe te zien haha.
heb fotos gekregen en gemaakt, cool joh. Wel het andere vervelend nieuws was dat ze alle 3 wel bevrucht waren maar niet goed genoeg om in te vriezen. Dus nu alleen deze kans  :-[ :-[ :'( :'( :'( :'(

Op hoop van zegen dan maar en blijf positief. Nu dus de beroemde wachtweken. als die net zo snel gaan als de behandelingen haha maar dat zal niet.

X