24 juli 2017, 22:37:58 pm

Auteur Topic: Rotopmerkingen  (gelezen 8854 keer)

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
Re: Rotopmerkingen
« Reactie #15 Gepost op: 14 december 2014, 20:01:25 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Hi meiden,

Ik heb dit oude topic maar weer eens van stal gehaald. Oei wat kunnen mensen toch kwetsend zijn.  :o

Ik ben de afgelopen 11 maanden 15 kilo afgevallen(mijn zwangerschapskilo's)  mijn man is helaas nog te zwaar en zo kwam mijn gewicht tijdens de derde icsi weer boven water...oude koeien en werd de belediging nog weer even fijntjes herhaald, want als ik lichter was (net als mijn schoonzusje toen, die nu weer zwanger is) dan zouden we meteen weer zwanger worden.

Er was toch een embryo teruggeplaatst? Nou, dan ben je zwanger!  ??? Over onkunde, onwetendheid en aannames gesproken! En van ivf behandelingen en hormonen wordt je echt niet zwaarder hoor!  ??? Ze hebben echt geen idee waar ze het over hebben en zeggen dit ook nog met zo'n arrogantie! Oorzaak is bij ons in eerste instantie de spermakwaliteit.... ::)

Ik ben heel erg teleurgesteld in mijn schoonouders en vooral ook heel verdrietig... :'(
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 15 december 2014, 09:29:53 am »

Horloges vanaf 5,95!

Op de fertiliteitspoli tijdens een gesprek: "Ja ik moet vandaag wel een beetje haast maken, ik zit met een ziek kind thuis" ......Erg leuke opmerking als je daar zit om je jarenlange kinderwens tot vervulling te laten komen?!!!!

Om meer regelmaat in mijn leven te krijgen tijdens het hele medische traject ben ik van een afdeling met onregelmatige werktijden naar een afdeling met regelmatige werktijden gegaan.
Eerste week op de nieuwe afdeling: "Oh, je bent zeker zwanger he, meid wat leuk voor je" ........

2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 15 december 2014, 13:04:04 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ik bedacht er net nog een:
Je hebt al een kind! Waarom dan nog een tweede, dat is toch niet nodig? Tel je zegeningen!
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 16 december 2014, 11:35:39 am »

Horloges vanaf 5,95!

Mijn moeder is altijd een bron van inspiratie als het om dit soort dingen gaat.
Zo heeft ze 14 jaar lang genoten van het feit dat het maar niet lukte.
Ik was en ben een mislukkeling in haar ogen, fijn mam, thnx.

Vorige week de druppel die de emmer deed overlopen:

Ik kom binnen, na veel geprutst want ze had twee fietsen midden voor de ingang staan, in de gang...
Zit nog niet eens op een stoel en ze beschuldigt mij van diefstal, ja en nu komt ie...van een beige fleece sjaal van de Zeeman :-S pffff
Vervolgens ben ik er klaar mee en wil ik weg, mij lukt het niet om eruit te komen, met een tas en de maxi cosi, dus ze slingert de maxi cosi als een halve wilde over de sturen van de twee fietsen, zonder op of om te kijken...en zegt, dr uit...dus ik zeg wat ben je nou voor moeder...zij, moeder??? pfff nou pff niks moeder...ik haal me schouders op en denk het zal wel, wil weg lopen, klemt ze mijn voet tussen de deur, terwijl ik in mijn ene hand de maxi cosi heb, de pijn is ondragelijk en ik laat vervolgens bijna de maxi cosi vallen...Angelique begint te huilen, zegt ze donder op met dat jankding, dat beloofd nog wat als het nu al steeds loopt te janken.

Op die manier voel je je echt heel welkom bij je moeder :-(

Heerlijk hoe sommige mensen op je kunnen reageren :(
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 16 december 2014, 12:15:04 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi pitbull,

Dat is niet normaal hoor! De veiligheid van Angelique staat boven alles! Ernaast nooit met een maxi cosi gegooid worden! Ik neem aan dat Angelique er niet in zat..je hebt kans dat door het gooien de maxi cosi niet meer veilig is!

Misschien is het dan beter dat je even geen contact met je moeder hebt. Wij hebben momenteel ook een probleempje met mijn schoonouders. Dikke vette ruzie, maar florian blijft dan echt niet in die kamer! Ik wil niet dat hij dat meekrijgt!!

Als je geen ositieve energie uit een relatie krijgt, moet je je afvragen of je die relatie wilt voortzetten.

Succes meissie!!

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 18 december 2014, 14:34:10 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ze zat er dus wel in, maar ik ving gelukkig in de zwaai de maxi cosi. Maar ik ben wel even klaar met haar...
Heb als eens eerder 4 jaar lang geen contact gehad....ze heeft niet de leeftijd om zo te doen, maar ja...ze doet het zelf.
Ben me die dag echt dood geschrokken.

Wilde ook maar 1 ding, mn meisje uit die beschuldigende omgeving trekken...dat razende hoefde van mij niet zo nodig.

Ach heb nu zelf ook rust, dat vind ik ook wel erg lekker moet ik eerlijk zeggen. Haar vriend was gedeeltelijk bij haar weg, dat ving ze op door mij continu te bellen. Dus ook voor mij voelt dit gemakkelijker.

Thnxx voor je reactie Conny, blij dat ik idd niet zelf alleen dacht dat dit niet klopte ;-)
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 december 2014, 22:55:24 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi pitbull,

Jij bent als moeder verantwoordelijk voor de veiligheid van jouw kindje! Dus maakt niet uit waar je bent of met wie, jij zorgt voor haar veiligheid!! En trek je dan niets van sociale normen en hoffelijkheid aan, daar krijg je achteraf altijd spijt van!!!

Ik heb mijn zoon met vier weken blootgesteld aan een verkouden kindje. Dan zul je denken:so what? Maar baby's (tot en met 1 jaar oud) kunnen alleen door hun neus ademen en zeker als ze nog geen 8 weken zijn, kan dat erg gevaarlijk zijn, want ze kunnen stikken. Mensen denken daar vaak niet over na en ik heb achteraf spijt dat ik het toegestaan heb. Een vriendin van mij heeft ook zieke mensen toegelaten bij haar zeer jonge kind, vanwege sociale normen. Haar dochter is een paar dagen op de intensive care geland. Dus maak altijd de beste keuze voor jouw kindje!

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 december 2014, 07:27:10 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Pitbull,

Wat een verhaal zeg?! Kwam dat uit het niets?
En hoe gaat het nu tussen jullie?

Nog een opmerking van een maandje geleden:
"Zeg jij bent toch al 34? Gaat het dan niet een keertje tijd worden?"
2013: 3 x IUI, 2014 3 x IUI met menopur...helaas nog niet gelukt. Oktober 2014 - start IVF procedure en hopen op een mooi wonder

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 december 2014, 18:05:00 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Nee ik heb geen contact meer, vind het jammer dat het zo moest lopen.
Maar ik kies voor mijzelf en boven alles voor mijn dochter, zij is mijn wereld!

[/url

Jonna

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 20 december 2014, 12:01:03 pm »

Horloges vanaf 5,95!

En dat is ook het belangrijkste!
Hopelijk komt het ooit nog wel eens goed, maar dat moet van beide kanten niet geforceerd worden.
Lekker van je gezinnetje genieten!

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 december 2014, 21:51:27 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Zeker weten Jonna. Als ze weer normaal kan doen, sta ik daar zeer zeker voor open, maar ik accepteer dit gedrag in elk geval niet.

Liefs Pitbull_lady :love2:

[/url

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 21 december 2014, 18:03:04 pm »