15 december 2017, 11:10:00 am

Auteur Topic: Boek: De labbaby - Patricia van Liemt  (gelezen 2143 keer)

Petra

• Administrator
    • Bekijk profiel
Boek: De labbaby - Patricia van Liemt
« Gepost op: 27 februari 2013, 14:13:33 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

De lab-baby is het debuutroman van Patricia van Liemt, gebaseerd op haar eigen ervaringen met ivf.

Suzanne heeft de leukste baan van de wereld, een hechte vriendengroep en ze woont samen met haar grote liefde Jasper. Wanneer ze tegen alle verwachtingen in niet zwanger wordt, stapt ze vol overgave in de wereld van ivf. Maar dat is niet bepaald makkelijk: ze krijgt te maken met onderzoeken, hormoonbehandelingen en grote onzekerheid. Haar relatie met Jasper komt onder druk te staan en Suus vlucht in haar werk – en wordt getroost door collega Stijn. Zal haar grote wens ooit nog in vervulling gaan?

Patricia van Liemt (1978) studeerde filosofie maar koos uiteindelijk voor een carrière bij de radio. Ze werkte voor 100% NL en is sinds 2010 iedere werkdag te horen op Q-Music, waar ze samen met Jeroen van Inkel de middagshowpresenteert.

‘Patricia laat zien dat het niet voor iedereen even makkelijk is om zwanger te raken. Ik denk dat er veel mama’s zijn die zich zullen herkennen in haar verhaal.’ Phaedra Werkhoven, hoofdredactrice Mama Magazine

‘Patricia heeft een mooie, openhartige roman geschreven over de mentale en fysieke rollercoaster waarin je zit tijdens een ivf-traject.’  Leco van Zadelhoff

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
Re: Boek: De labbaby - Patricia van Liemt
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2013, 10:56:14 am »

Horloges vanaf 5,95!

Wat ik zelf erg moeilijk vind aan haar verhaal is dat ze een mk krijgt en hierna tot 2x toe wel zwanger raakt. Tuurlijk is de bezegeling mooi, maar als je na jarenlang vechten zelf nog steeds met lege handen staat is het zo hard om te lezen.

Maar is wel erg mooi geschreven.
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Boek: De labbaby - Patricia van Liemt
« Reactie #2 Gepost op: 05 maart 2013, 12:49:21 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Goed dat je het zegt Pitbull! Dan sla ik hem ook nog even over! Ik raak ws zeer gefrustreerd dat het haar wel lukt  ;)
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP