24 juli 2017, 22:36:59 pm

Auteur Topic: Tussen behandelingen even genieten en kletsen!  (gelezen 13868 keer)

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
  • Met huidige partner na 9.5 jaar Zwanger jan. 2014
    • Bekijk profiel
Re: Tussen behandelingen even genieten en kletsen!
« Reactie #31 Gepost op: 01 februari 2013, 12:25:45 pm »
Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Helaas, nog maar 1, de andere is de dag na mijn mans verjaardag vredig ingeslapen.  :sm45:

Liefs Pitbull_lady :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

suzyQ

• Ivf-site Super Hero!
  • live life to the max!
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 04 februari 2013, 16:48:37 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Pitbull, had nog even op je site gekeken. Die hello kitty taart is gaaf hoor!! En ik zag een taart met je uitjes ( die hou je zelf vast denk ik? ) hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar dat die zo op elkaar blijven staan?
Hoeveel tijd ben je gemiddeld aan zo'n taart kwijt? Ik heb er destijds eentje voor de 1e verjaardag van Koen gemaakt, daar ben ik wel een avondje mee zoet geweest, maar ik ben natuurlijk onervaren.
36 jaar, kinderwens '08, 3x IUI '09, 1e ICSI jul '09 raak! Koen geboren 7apr10, 1e IVF brusje jan '11 raak! Thijs geboren 29sep11, 1e IVF voor nog een brusje raak! Bram geboren 9sep13.

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 februari 2013, 06:42:20 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Pitbull, ik bedacht me ltst idd dat je hond ziek was en vroeg me af hoe het ondertussen was. Balen dat jullie dr hebben moeten laten inslapen. Dat is nooit leuk... De andere hoe gaat het daarmee? Miate hij zn maatje erg?
Die hello kitty taart was idd erg gaaf!! te moooi om op te eten!!
Op 14februari 2010 onze zoon Koen geboren. Na een jaar en de ziekenhuisafspraak al gemaakt toch spontaan zwanger. eerste ICSI poging mislukt. Poging 2 gecanceld ivm te weinig eicellen. 30dec 2012 herkansing ICSI poging nr 2. 13 eicellen,geen TP

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 februari 2013, 16:44:58 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ja ze had het er idd heel zwaar mee, ze overleed ongeveer een ruime week voordat de pup 1 jaar was...dus dubbel zuur.

Die taarten zijn allemaal stuk voor stuk heel mooi idd, ik vind die woezel en pip nog steeds heel leuk ;-o)

Maak ze ook voor moeders en vaders van kindjes die een jaar worden, is heel leuk dan krijg je de originele taart en een kleintje, voor de jarige die 1 of 2 wordt om in te meppen, dat noemen ze een meptaartje, maar ook voor de geboorte of als iemand in verwachting is, met gekleurde cake van binnen om het geslacht bekend te maken aan de familie ;)

Liefs Pitbull_lady  :love2:
Ik ben 36 jaar, 10 jaar bezig geweest om een gezond kindje op de wereld te zetten om ons geluk te bezegelen. 3de ICSI Geertgen 3de cryo ZWANGER! Ongelofelijk na 11 mk's! Na 14 jaar in totaal!

[/url

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
  • Heb het volste vertrouwen dat het goed komt!
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 februari 2013, 06:24:14 am »

Horloges vanaf 5,95!

Ho pitbull,

Origineel idee voor als iemand in verwachting is! ;D

Sorry, dat ik momenteel niet zo actief meer ben...

Moet maandag weer naar de arts om over de volgende behandeling te praten. Deze maand hebben twee collega's mij vertelt dat ze papa worden. Een ervan was net als wij vier jaar bezig en die zijn dan toch op natuurlijke wijze zwanger geworden. De andere vertelde mij in de herfst dat hij geen papa wilde worden, maar zijn vriendin wel graag een kindje wilde. Nu was hij er toch wel blij mee. Op zich kan ik wel blij zijn voor ze, maar achterin mijn hoofd knaagt het toch een beetje. Wanneer zijn wij nou eens aan de beurt??

Verder voel ik mij momenteel goed. Ben nu 4 van de 5 kilo van de laatste drie behandelingen kwijt en daardoor voel ik mij weer een stuk beter in mijn vel zitten!

Liefs,

Conny
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Pitbull_lady

• Ivf-site Super Hero!
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 februari 2013, 10:51:47 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey conny,

Ik herken dat wel, maandag had ik ook ineens zo'n rilling die door mij heen ging...
Gaat het ooit nog goed komen?
Zou ik echt nooit mama van een eigen kleintje worden?
Geloof dat ik echt gek zou worden van verdriet..
Heb momenteel overal in mijn lichaam pijn, een nieuwe IUI poging zit er voor maart in elk geval niet in, hopen dat we dan nog een nieuwe poging mogen doen...zou graag met hormonen willen eigenlijk, zodat ik in elk geval een eisprong krijg...
Gek word je van dat eeuwen lang moeten wachten en die mega onzekerheid.
Tuurlijk ben je blij voor een ieder, maar ja...wanneer ben jezelf eens aan de beurt he?

@conny, die uiltjes zitten op een speciale manier aan elkaar verbonden.
Die taarten geven en bieden mij afleiding, ik heb verder geen baan, doe wat vrijwilligerswerk maar verder niks.
Wel geef ik workshops mbt die taarten.
Zou zeggen wordt gerust vrienden van mijn bedrijf, graag zelfs en voel je vrij om eens rond te kijken. Mocht ik iets voro je kunnen betekenen dan hoor ik het heel graag. Ik bezorg ook en afhalen mag natuurlijk ook altijd.

Lieve groetjes Pitbull_lady :love2:

[/url

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 07 februari 2013, 19:22:42 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi pitbull_lady,

Ik heb gekeken, maar ik kon de link naar je site niet meer vinden. Ik hoop niet op Facebook, want daar zit ik niet op...dus die uiltjes heb ik nog niet gezien, maar het idee dat je een taart aansnijdt en dan een van beide kleuren ziet vond ik wel heel origineel! Hoever is je leverbereik? Ik denk namelijk dat ik zo ongeveer 700 km bij je vandaan woon!  ;D

Hier in Duitsland bakken ze veel meer taarten zelf dan in Nederland en de laatste jaren heb ik dus ook veel meer gebakken. Ook platzchen, kerst koekjes, in december.

Ik begin langzaam er meer aan te denken wat ik belangrijk zou vinden in mijn leven als wij geen kinderen zouden krijgen. Wat voor mij dan belangrijk is om vooral te genieten van mijn 8 neefjes en nichtjes, wat natuurlijk veel makkelijker wordt als we in Nederland wonen vanaf deze zomer. Dan kunnen ze komen logeren en met mijn oudste nichtje van tien misschien samen shoppen...

liefs,

Conny
36 jaar, 2009: kinderwens, 2011: 1x iui mislukt, 2012/2013: 4x icsi: een zoon! 2014: cryo mislukt, 2015: 1x icsi: zwanger!!

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 20 mei 2013, 10:58:51 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hi meiden en ook meelezers,

Ik zag net dit oude topic van mij en als ik op het internet zit te lezen ben ik dan altijd benieuwd of het geholpen heeft of hoe het dan afgelopen is. Dus bij deze voor de nieuwsgierigen het einde van het verhaal!

Ik ben daadwerkelijk in de behandeling nadat ik dit geschreven heb zwanger geworden zoals je ook in het wacht bankje maart-april 2013 kan lezen. Ik ben nu 11 weken zwanger. Dus ik ben van mening dat een andere manier van denken en leven  en een korte positieve pauze zeker een positieve invloed op zulke behandelingen kan hebben en de therapeut waarvan ik dat boek gelezen had, gelijk had! ;)

Veel succes voor iedereen die ook zwanger wil worden!

Liefs :love2:

Conny

patricia

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 05 juni 2013, 08:58:54 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey Conny, ik heb m opgesnord hoor!! Jeetje, wat zal het vreemd zijn voor je om deze terug te zien. Je allereerste bericht dat je er ff klaar mee was en niet zwanger was en nu ondertussen wel!!! Bizar gewoon ;D

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 05 juni 2013, 20:38:26 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hooi Patricia,

Maar zie je ook dat ik precies gedaan heb zoals ze dat in het boek beschreven hebben? En dat het dus gewerkt heeft! ;D ik vind het wel erg cool! 8)

Ik snap ook wel dat dit niet in alle gevallen werkt, maar ik denk een positieve blik, veel leuke dingen doen, ontspanning in thuissituatie en een plan b waaraan gewerkt wel heel goed kunnen helpen. Veel van onze vrienden en collega's zien duidelijk een stuk meer ontspanning bij mijn man wat ook zijn uitwerking bij mij heeft. Vele zien dat ook als de sleutel waarom we nu zwanger geworden zijn...

Dus Patricia ook al heb je veel tegenslagen, dan mag je best even vloeken, maar moet je je weer focussen op de positieve dingen en zorgen dat je regelmatig uit huis komt. Dat is ook wel iets wat ik hier in het algemeen geleerd heb. Ik heb hier de afgelopen jaren veel meer moeten relativeren dan vroeger in Nederland.

Volgen jaar zal ik dat ook wel weer nodig hebben, mijn leven veranderd wederom voor 180 graden: werkend in het buitenland met internationale job ( drie talig) en vele sociale en interculturele contacten naar thuis blijven met een kind in Nederland met in vergelijking nul internationaliteit en zeer weinig sociale contacten...dat wordt weer een uitdaging! ;D

En heb jij nog gedachten die je op papier wilt zetten?

Liefs,
Conny

Ditte

• Beetje (forum) verslaafd!
  • Wachten duurt zó lang... Fijn om het hier te delen
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 22 juni 2013, 12:41:16 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi Conny,
Ik heb me aan je advies gehouden hoor! Even een periode geen hormonen, lekker een weekje heerlijk op vakantie geweest, genieten van alle leuke dingen in het leven!
En ook ik ben in de afgelopen week al bijna 3kg afgevallen!!!!

Het voelt goed om weer even helemaal tot mezelf te komen en lekker relaxed te zijn. Ik geloof helemaal dat hoe ontspannener ik ben, hoe beter straks onze volgende poging gaat!

Hoe gaat het ondertussen met jou? Je bent al een mooi stuk onderweg of niet? Hopelijk gaat alles nog goed en geniet je met volle teugen van je zwangerschap!
Liefs, Ditte
35 jaar, sinds januari 2012 in de mmm. Na 3 pogingen in NL (tussen augustus 2012 en april 2013) en 3 pogingen in Düsseldorf (november 2013, februari en september 2014) was ik eindelijk zwanger, helaas ging het mis...

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 22 juni 2013, 15:25:56 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hi ditte,

Fijn dat je weer even lekker kan genieten van het leven! Dat is erg belangrijk hoor! In mijn laatste behandeling was ik duidelijk minder gestrest dan de behandelingen daarvoor! En ook lekker een paar kilootjes afgevallen! Dat voelt goed hè!  ;) lekker mee doorgaan! Je kan nu ook weer lekker naar de sauna, als je dat fijn vindt!

Ik ben nu bijna 16 weken zwanger. 8) Met 13 weken hebben we nekplooimeting en bloedtest gehad en gelukkig blijkt alles ok te zijn. Sinds die tijd, begin ik mij minder zorgen te maken en de zwangerschap meer te genieten! Deze week zijn wij naar Nederland verhuisd. Mijn man gaat hier nu werken en ik blijf nog 11 weken in Duitsland werken en kom dan ook definitief. Maar deze week ben ik erg moe..ondanks dat verhuizers voor ons de verhuizing gedaan hebben, ben ik duidelijk te enthousiast geweest...heb krampen bij mijn liezen en rugpijn gehad van teveel bukken en (licht) sjouwen... ::) maar nu doe ik het rustiger aan en probeer meer te slapen. Deze week wel effe kleding hier ingeslagen voor de komende tijd. Beetje basics geshopt en van mijn zus wat spullen gekregen.

Ik zag in een ander topic dat je naar dusseldorf gaat, maar twijfelt. Anders maak je toch ook voor Gent een afspraak? Als het gesprek in dusseldorf tegenvalt, kan je kort daarna ook nog langs Gent en hoef je niet lang te wachten. Als dusseldorf bevalt, dan kan je Gent afzeggen! ;)

Veeeel succes en blijf leuke dingen doen, waardoor de behandeling niet meer je focus wordt! In oktober is het vroeg genoeg om daar weer over na te denken!

Liefs,

Conny

Conny

• Ivf-site Queen!
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 13 maart 2015, 08:02:55 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hi meiden,

Weer eens dit oude onderwerp opgezocht. Blijft leuk om te lezen.

Nu weer in het voorbereidingstraject voor de volgende. Afgelopen jaar ook bezig geweest met mijzelf weer fitter en ontspannender te krijgen. Heb mijn eetpatroon aangepast en ben nu zo 19 kg afgevallen na de bevalling en lichter dan voor de bevalling.

Heb momenteel weinig stress, ben heel relaxed over een volgende behandeling. Deze doe ik er zegmaar bij, geen tijdsdruk maar op het gemak. Voelt heel anders. Ik weet wat mij ongeveer te wachten staat en ga ervan uit dat het wel weer een paar behandelingen zal duren, als het lukt.

Ben wel benieuwd wat België als oplossing voor mijn innestelingsprobleem ziet, maar verder laat ik het op mij afkomen.

Verder lekker veel aan het sporten en aan het genieten van onze heerlijke vrolijke zoon! Wat een zonneschijntje!