15 december 2017, 11:12:24 am

Auteur Topic: Debat: hoe maakbaar is je kinderwens? Publiek gezocht a.s. zaterdag  (gelezen 2009 keer)

Petra

• Administrator
    • Bekijk profiel
Debat: hoe maakbaar is je kinderwens? Publiek gezocht a.s. zaterdag
« Gepost op: 27 september 2012, 12:16:47 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

Aanstaande zaterdagavond 29 september gaat de uitzending van Debat op 2 (televisieprogramma van de NCRV/KRO) over: hoe maakbaar is je kinderwens? Een discussie naar aanleiding van de documentaire ‘De man met 100 kinderen’, een filmportret over spermadonor Ed Houben, die al honderd nakomelingen heeft verwekt. In discussie gaan Ed Houben, moeders-, vaders- en stellen met een kinderwens, donorkinderen en deskundigen. Gepresenteerd door Arie Boomsma.

Men is nog op zoek ben naar betrokken publiek dat de live uitzending van Debat op 2 (gratis) wil bijwonen. Hoewel het niet mogelijk is om tijdens de uitzending mee te debatteren, is een publiek dat begaan is met het onderwerp van zeer groot belang. Na afloop is er de gelegenheid om met elkaar te spreken.
Geïnteresseerden kunnen hun gegevens mailen naar publiek@debatop2.nl of lisanne.vanderveen@ncrv.nl.
De uitzending vindt plaats in het Geldmuseum in Utrecht (Leidseweg 90, 3531 BG, Utrecht). De uitzending start om ongeveer 21.30u en duurt tot ongeveer 21.55u. Wij verwachten het publiek om uiterlijk 20.15u op de locatie. Het is mogelijk om vlak bij het Geldmuseum gratis te parkeren.

Let op: Alleen mensen wier aanmelding wordt beantwoord met een uitnodigingsmail (met daarin alle details over locatie en tijd) hebben een stoel in het publiek.

lief

• Ivf-site Prince(s)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
Re: Debat: hoe maakbaar is je kinderwens? Publiek gezocht a.s. zaterdag
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2012, 13:51:41 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Tja, om maar even via dit forum door te gaan op dit discussie onderwerp:
IK ben van mening dat deze donor dus veel ouders en ook kinderen zeer gelukkig heeft gemaakt door hun kinderwens uit te laten komen.
Het enige waar je wel voop op moet passen en wat het wel lasig maakt (dit is ook al eens in een documentaire geweest in amerika, waar een arst zelf de donor was, zonder dat de stellen dit wisten) is dat je wel kans krijgt dat kinderen bijv elkaar kennen en wat daar meer uit voort kan komen, zonder dat ze weten bijv half broer en zus te zijn.
Ook omdat wensouders hier natuurlijk vrij in zijn om dit wel of niet kenbaar te maken. En stel dat de heft van die kinderen in hetzelfde dorp wonen, dan is er wel een risico....

lief

• Ivf-site Prince(s)
  • *
  • Ik ben blij dat ik het ivf-site forum heb gevonden. Heb nog geen tijd gehad om hier mijn eigen tekst neer te zetten!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2012, 13:52:41 pm »

suzyQ

• Ivf-site Super Hero!
  • live life to the max!
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2012, 17:17:03 pm »

Horloges vanaf 5,95!

inderdaad! 25 minuten is wel erg kort voor een programma dat zo'n omstreden onderwerp wil aansnijden.

36 jaar, kinderwens '08, 3x IUI '09, 1e ICSI jul '09 raak! Koen geboren 7apr10, 1e IVF brusje jan '11 raak! Thijs geboren 29sep11, 1e IVF voor nog een brusje raak! Bram geboren 9sep13.

Petra

• Administrator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 september 2012, 17:31:09 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Ja, dat is wel erg kort. Deze informatie heb ik van de omroep doorgekregen. Echter, op de site (http://debatop2.dossierjournalistiek.nl/) staat dat het om 21:10 uur zal beginnen.