24 juli 2017, 22:36:11 pm

Auteur Topic: 2009 baby's  (gelezen 25791 keer)

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
  • na vele jaren mag ik me eindelijk mama noemen!
    • Bekijk profiel
Re: 2009 baby's
« Reactie #75 Gepost op: 06 maart 2013, 20:28:59 pm »
Zwanger? Beluister thuis het babyhartje in je buik, nu met echolijstje cadeau!

Online afslanken: probeer nu Weight Watchers

Horloges vanaf 5,95!

100 ovulatietesten: 25 euro

hoi hoi,

Wat fijn om te lezen dat Iris het zo goed doet! Dapper en knap hoor! Matthijs gaat alleen nog de ochtenden en is op vrijdag altijd al vrij. Hij is echt moe s middags. Hij heeft dan ook wel 37 klasgenootjes...
Ik heb gelukkig vrijdag vrij en dan gaat Floor naar naar de psz zodat ik even twee uurtjes met Matthijas alleen heb na zo'n week, dat is dubbel genieten dan. Verder gaat alles geod hier op de gebruikelijke snottebellen en griep na. Maar gelukkig is het bijna lente!!

Zeeotter hoe gaat het bij jullie???

veel liefs Tuitebol  :D
33 jr, 6x IUI, 1X IVF (2 emmies tp): Matthijs geboren op 19-01-2009, 1X cryo tp (2 emmies tp): Floor geboren op 16-06-2010

zeeotter

• Ivf-site Prince(s)
  • *
  • Mama van een zoon (2009) na 8 behandelingen.
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 15 maart 2013, 15:55:17 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi,hoi!

Sannie, super van jullie grote meid! Echt knap hoe zij het doet op school; hier is het nog steeds halve dagen en vaak de vraag of hij vrije dag heeft :)
Ik moest er ook erg aan wennen dat het zo stil was in huis zonder hem. Ik bleef mar naar de klok kijken of ik hem al kon ophalen!

Tuitebol, ook fijn zo'n moment met z'n tweeën. Wel een hele grote klas zeg! Is er een klassenassistent bij? Geen wonder dat Matthijs het te druk vindt soms. Ik merk het ook aan Tuure dat hij de  drukte soms niets vindt en het zijn er maar 21 maximaal.

Bij ons is het wat mijn schoonpaps betreft weer echt heel goed. Hij heeft een speciale behandeling gehad waardoor hij weer mobiel is geworden en hij is als een ander mens! Hij heeft zijn levenslust terug, rijd weer auto, wandelt, lacht en dat is zo fijn.

Wat Tuure betreft is het minder goed nieuws. Hij is sinds weken ziek, hoge koorts, hoesten, moe en nergens zin in. We zijn er eindelijk achter dat hij de ziekte van Pfeiffer heeft met ontzettend heftige klachten. Sinds twee weken wil en kan hij niets meer; hij ligt alleen maar in bed en voelt zich ellendig. Zo ontzettend zielig om te zien! Op school is hij de laatste weken amper geweest en nu moet hij eerst koortsvrij zijn en daarna zijn conditie weer op peil brengen voor hij weer naar school kan. Het ellendigste is dat het weken, zelfs maanden kan aanhouden! Echt balen, maar niets aan te doen dan afwachten dat het vanzelf over gaat.

Gelukkig gaan we richting voorjaar en zomer; heb zo'n behoefte aan zon en warme weer!

Lieve groeten van ons  :love2:

44j, kinderwens sinds 1998, 2002 MK na sp zwangerschap bij 10 wk, 2006 6X IUI, 2007 1X IVF, 2008 1X IVF met resultaat een gezonde zoon geboren in jan. 2009, 2010 na sp zw MK bij 9wk.

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 20 maart 2013, 20:58:20 pm »

Horloges vanaf 5,95!

hoi Zeeotter,

Jeetje wat ontzettend sneu voor Tuure, dat is echt vreselijk om te hebben. Geef hem maar een hele dikke knuffel!!
Ik hoop echt dat het snel wat beter gaat. Voor jullie allemaal niet leuk!
Wel heel fijn om te horen dat het met je schoonvader weer heel goed gaat, een hele opluchting!

Bij Matthijs op school zijn meerdere juffen op de groep, assistentes/stagiaires etc. En hij heeft een hele goeie juf. Het is maar tot juni, volgend scholjaar is het een klein klasje. Hij begint nu een beetje vriendjes te maken, dus het wordt steeds leuker voor hem. En af en  toe gaat ie op de middag zodat ie dat ook ziet. Hij was gevraagd door een jongetje om te komen spelen maar ze durfden allebei niet bij de ander te spelen hahaha, dat komt vanzelf wel goed.

Verder heeft hij nu een kleine longontsteking en licht onstoken amandelen, dus aan een kuurtje. Hij hoest als een zeehond maar heeft er geen pijn van gelukkig.

heel veel beterschap voor de kleine man!

groetjes Tuitebol
33 jr, 6x IUI, 1X IVF (2 emmies tp): Matthijs geboren op 19-01-2009, 1X cryo tp (2 emmies tp): Floor geboren op 16-06-2010

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 12 mei 2013, 22:06:30 pm »

Horloges vanaf 5,95!

hallo hallo,

Even een klein berichtje van onze kant...Matthijs kan eindelijk zonder zijwieltjes fietsen!! hij wilde nooit oefenen 'dat hoeft nog niet voor mij hoor'zei hij steeds. Maar ineens wilde hij en na een paar rondjes op de stenen stapt hij op en fietst weg!

Wilde graag even wat leuks delen hier, ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat en de kleine wonders..Tuure al wat opgeknapt?? hoop het zo! En hoe gaat het met Iris??

groetjes Tuitebol  :)

zeeotter

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 15 mei 2013, 10:50:42 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi,hoi!

Hee Matthijs, wat ontzettend knap van jou! Super hoor, kunnen fietsen zonder zijwielen.
Is hij al helemaal opgeknapt van de longontsteking? En hoe gaat het met Floor?

Hier geen interesse in fietsen, al helemaal niet zonder zijwielen; de traptractor met een aanhanger is des te meer in gebruik en de grote wens is een skateboard.

Het gaat eindelijk stukken beter met hem, hij is sinds deze week voor het eerst de hele dag op school en hij houdt het goed vol. Wel is hij totaal op daarna en  hangt alleen nog op de bank thuis daarna. Vandaag mochten de kinderen zich verkleden en hij is als Dikke Dik op pad  :) Hij gaat nu gelukkig graag naar school en heeft vrienden en vriendinnetjes en komt altijd huppelend en blij weer thuis. Een pak van mijn hart dat hij het super naar zijn zin heeft daar.

Sannie, hoe is het bij jullie?

Nou, groetjes maar weer en tot gauw schrijfs  :love2:
44j, kinderwens sinds 1998, 2002 MK na sp zwangerschap bij 10 wk, 2006 6X IUI, 2007 1X IVF, 2008 1X IVF met resultaat een gezonde zoon geboren in jan. 2009, 2010 na sp zw MK bij 9wk.

Sannie04

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 16 mei 2013, 20:18:36 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi meiden,

Wat leuk om weer eens wat van jullie te horen/lezen.
Wat goed van Matthijs zeg, fietsen zonder zijwieltjes. En fijn dat tuure het zo naar zijn zin heeft op school, en dat hij weer opgeknapt is.
Hier ook alles prima. Nog steeds geen brusje in aantocht, helaas. Maar los van dat gaat het goed met ons. Iris heeft het ook erg naar de zin op school, thuis brengt ze alles wat ze leert in de praktijk, hihi. Ze heeft sinds de paasdagen ook een bril. Het is voor veraf (min) maar vooral om te voorkomen dat ze een lui oog krijgt door de cilinder die ze heeft. Ze deed de ogentest bij het consultatiebureau niet goed, vandaar. Wij hebben thuis nooit iets gemerkt. En nu met bril zegt Iris dat ze hetzelfde ziet als zonder. Tja...wat moet je ermee. Ze doet het gelukkig zonder problemen op dus wat dat betreft zou je zeggen dat ze er wel baat bij heeft. We zijn in de meivakantie nog even lekker een paar dagen naar landal in braamt geweest, heerlijk. En nu aftellen tot de grote vakantie. Wij gaan een weekje naar de Belgische kust. En jullie?

Groetjes Sannie
39 jr, sinds 2005 kw, juni 2007 mk na spontane zws, 2x IUI:dochter 11 feb.2009, poging brusje: Ned.3x IUI mislukt, 3x IVF mislukt, DD.1e ICSI vroege mk, 2x cryo mislukt, 2e ICSI mislukt, geen cryo's. Gestopt met mmm

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 16 mei 2013, 21:43:51 pm »

Horloges vanaf 5,95!

hoi  hoi!!

Fijn om te lezen dat alles goed gaat bij jullie en dat Tuure al aardig opgeknapt is. Hier is Matthijs ook nog erg moe hoor na school, maar gaat dan wel lekker spelen, rond etenstijd krijgen we dan zijn dwarse bui...dar moeten we maar even door heen haha! Hij vindt het nu ook steeds leuker en noemt steeds meer namen waar hij mee speelt, vooral politie en boefje. En hij is verliefd zegt ie!!! haha zo mooi! Sinds maandag gaat hij hele dagen, alleen bleef hij vanmiddag thuis. mijn moeder (oppasdag) zei dat hij veel buikpijn had, hij heeft regelmatig last van zijn darmen. De longontsteking was na de kuur trouwens helemaal weg gelukkig.

Wel fijn dat Iris geen moeite heeft met haar bril. Ik heb een jongetje in de klas die volgens de testen hele slechte ogen heeft, maar zonder bril hetzelfde doet (ook lezen!) als met bril... waarschijnlijk zijn ze er zo aan gewend dat ze met minder zicht toch ook hetzelfde kunnen, blijft bijzonder. Helaas dat er nog geen brusje in aantocht is, je blijft toch hopen ergens. Mooi dat Iris het ook fijn heeft op school!

Floor doet het ook goed, precies het tegenovergestelde van Matthijs, erg aanwezig/kletst de oren van je kop/regelt het allemaal wel...ze wordt alweer bijna drie...kortom een heerlijk kind!

Wij zijn in de meivakantie naar Belgie geweest op uitnodiging van mijn ouders die dit jaar 40 jaar getrouwd zijn. Samen met mijn broer en aanhang. Was erg gezellig. Matthijs vond het erg bijzonder in het 'verre buitenland'.

We beginnen over twee weken met een verbouwing, krijgen een dakopbouw aan de voorkant. In de vakantie gaan we alleen een weekje naar een camping in Groesbeek, daar staan mijn ouders ook en wij zitten dan in een vakantiehuisje. Dan kunnen wij tussendoor nog even naar huis voor de kermis hier, dat is altijd een groot dorpsfeest  :D

Tot schrijfs groetjes Tuitebol  :)

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 15 september 2013, 21:56:10 pm »

Horloges vanaf 5,95!

hoi dames,

Zou graag eens horen hoe het gaat met jullie wondertjes!

groetjes Tuitebol

zeeotter

• Ivf-site Prince(s)
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 20 september 2013, 23:39:37 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi meiden!

Zo, dat is lang geleden...eerst even bijlezen!

Sannie, wat goed dat ze dat bij Iris hebben opgemerkt en een bril hebben aangemeten. Ik had dat als kind nodig gehad en nu kan het niet meer gecorrigeerd worden (ik kijk scheel als ik moe ben en heb geen dieptezicht). Fijn, dat ze de bril zonder morren draagt en ook wel lastig dat zij zegt hetzelfde te zien zonder. Heel spijtig dat een brusje nog steeds op zich laat wachten; hopelijk komt hij/zij er wel!
Hoe vind Iris het op school na de vakantie?

Tuitebol, is jullie verbouwing goed verlopen en genieten jullie nu van de extra ruimte?  Jeetje, Floor is inderdaad al 3!Wat gaat de tijd snel! Grappig dat jullie twee heel verschillende kanjers hebben; een de rustheid zelve en de ander een ware spreker. Wel herkenbaar hier ook; Tuure kletst ook echt aan 1 stuk door als hij wakker is...er komt geen eind aan :) Wel heerlijk hoor, daar niets van. Die Matthijs in het verre buitenland :) leuk, dat jullie met de hele familie op stap waren.

We zijn van de zomer weer in Zuid Frankrijk geweest en mijn Finse familie was ook mee. Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd en mijn moeder werd 70, genoeg reden om een klein feestje te bouwen aan de Riviera :) Ik ben dan nog paar weken in Finland geweest met Tuure en we hadden vreselijk weer, koud en erg veel regen.

Tuure heeft weer de eerste virussen opgepakt en ook een luizenplaag hebben we gehad in zijn klas. Hij heeft ze gelukkig niet gekregen en sinds dat ik het weet, spuit ik zijn haar met een soort preventieve anti-luizenspray en haarlak erbij (op advies van onze apotheker) en tot nu toe geen luis gezien hier...en ik wil het graag zo houden ook!
Tuure is begonnen met de zwemlessen en hij vind het geweldig leuk. Zo leuk om te zien hoe snel de kleintjes leren goed omgaan met water. Hij zit sinds kort ook op vioolles en ook dat is geweldig om te zien hoe snel  hij dingen oppakt, zichtbaar geniet ervan en heel erg geconcentreerd ermee bezig is. Echt ongelooflijk.

Ik ben nu echt in de overgang; vreselijke zweetaanvallen, niet kunnen slapen en geen pijl op te trekken op ongesteldheid. Echt niet leuk :(

Poeh, wat een lange verhaal is dit geworden! Nu stop ik hoor en hoop gauw van jullie te horen!

Veel liefs van ons!

Sannie04

• Lekker op weg
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 02 oktober 2013, 10:21:52 am »

Horloges vanaf 5,95!

Hey meiden,

Leuk van jullie te horen.
Hier gaat ook alles weer zijn gangetje na een leuke, lange schoolvakantie.
Wij zij naar België geweest, voor het eerst in een stacaravan. Dit is goed bevallen en doen we volgend jaar dus weer.
Iris is begin september de school weer begonnen alsof er geen vakantie geweest is. Mooi is dat hoe ze de draad gewoon weer oppikken. Ook is ze begin september begonnen met zwemlessen. Dit vind ze erg leuk. Het hoofd onder water was eerst nog een beetje eng maar gaat nu ook goed. Sinds begin september hebben we ook weer poezen. 2 kittens, Puck en Polly, nu 13 weken, gevonden met mama ergens langs de weg. Opgevangen in een gastgezin van het asiel en na 9 weken keurig opgevoed bij ons gekomen. Mama poes moest eerst ontzwangeren en gesteriliseerd worden en als het goed is halen we haar vrijdag op. Haar leeftijd is geschat op 1 jaar en 8 maand. Ook nog niet zo oud dus. Iris kan met beide poezen goed overweg maar omdat puck wat knuffeliger is sjouwt ze daar vaker mee ;). Erg leuk om te zien. Is ze toch nog een beetje grote zus. Want een echte grote zus zit er niet meer in denk ik. We hadden nog 3 IUI pogingen "over" en ook al stond de ferti arts er niet echt achter toch hebben we die pogingen nog gebruikt dit jaar. Zonder medicatie dus niet echt een belasting. Maar helaas. Ook het verwijderen van een poliepje aan de baarmoedermond heeft niet bijgedragen aan een positief resultaat. Nu hebben we in onze beleving echt alles er aan gedaan. Tja als je internet erop naspeurt zijn er nog genoeg dingen om te proberen ( zoals prednison en een infuus etc) maar die gaan me te ver. Een 2e kindje is zeer gewenst maar mama moet zelf ook gezond blijven en je weet niet wat het effect van alles op de lange termijn is. Dus nu het boek maar echt gaan sluiten al valt dat niet mee. Want we zijn dol en dolgelukkig met Iris maar het voelt gewoon niet helemaal compleet. En daar is niets of niemand die daar wat aan kan doen. Accepteren is het enige wat je kunt. Maar dat is met elke situatie zo waar je je in bevindt en waar je zelf niet om gevraagd hebt. Nou, genoeg geschreven lijkt me. Ik hoop dat bij jullie ook alles zijn gangetje gaat ondanks de overgang etc.

Heel veel groetjes
Sannie
39 jr, sinds 2005 kw, juni 2007 mk na spontane zws, 2x IUI:dochter 11 feb.2009, poging brusje: Ned.3x IUI mislukt, 3x IVF mislukt, DD.1e ICSI vroege mk, 2x cryo mislukt, 2e ICSI mislukt, geen cryo's. Gestopt met mmm

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 10 december 2013, 20:19:48 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Hoi meiden!

Wat ontzettend leuk om weer wat van jullie te horen! Ook minder goed nieuws helaas zoals de overgang en het moeten accepteren van niet meer zwanger worden, sterkte voor jullie allebei!!

Ook lekkere vakanties gehad zo te lezen! Wij zijn in de zomer nog een weekje in Limburg geweest en onlangs een weekendje Center Parcs met een bezoekje aan de Efteling...wat was dat ontzettend genieten zeg!!
De verbouwing is goed verlopen, en Floor heeft nu een prachtige kamer en wij meer ruimte op de overloop.

Jeetje Tuure op vioolles, wat stoer zeg! Leuk dat hij er zo geconcentreerd mee bezig is, knap hoor op deze leeftijd!

En drie poezen in huis, geweldig!! Wij hebben er 2, een is jaren niet binnen geweest en sinds een paar weken komt hij weer binnen, zelfs als de kinderen beneden zijn...het duurt even maar dan heb je ook wat haha!

Ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen en het allerbeste voor het nieuwe jaar!!

liefs Tuitebol!

tuitebol

• Ivf-site Rising Star
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 01 januari 2014, 13:03:34 pm »

Horloges vanaf 5,95!

Voor allen de allerbeste wensen en op naar een liefdevol en vooral gezond 2014!!

Veel liefs Tuitebol